וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן כדורגל בארה"ב חשוד שסימם ואנס עשרות ילדים

12.7.2023 / 21:00

קמילו הורטאדו קמפוס שכח את הטלפון במסעדה. כשאחד העובדים ניסה למצוא פרטים כדי להשיב את האבידה, הוא גילה במכשיר הסלולרי סרטונים מזעזעים. חוקרי המשטרה: "חושדים שיש עשור שלם של מקרים לא מוכרים. מעריכים שזה רק קצהו של התיק"

מאמן כדורגל אמריקאי נחשד בעשרות מקרי אונס/NewsChannel 5

מקרה מטלטל של התעללות מינית קשה של מאמן כדורגל בילדים, נחשף בתחילת השבוע בארה"ב. המאמן קמילו הורטאדו קמפוס מהעיר פרנקלין שבטנסי, נעצר בחשד שסימם לפחות 10 ילדים ונערים בגילאי 9 עד 17, וצילם את עצמו אונס אותם.

קמפוס בן ה-63 נחשב למאמן כדורגל פופולרי, אבל כעת מסתבר שמדובר במפלצת ששוחרת לטרף ואפילו החוקרים המנוסים הזדעזעו.

הכול החל כשקמפוס שכח את מכשיר הטלפון הסלולרי שלו במסעדה. אחד העובדים במקום פתח את הטלפון כדי לנסות למצוא פרטים על בעל הטלפון או אנשי קשר, אבל נתקל בראיות קשות. "העובדים של המסעדה גילו עשרות קטעי וידאו ותמונות של קטינים בעירום. החשוד צילם את עצמו אונס ילדים מחוסרי הכרה".

קמילו הורטאדו קמפוס, מאמן כדורגל אמריקאי שנחשד במעשי אונס. משטרת פרנקלין, צילום מסך
נהג להגיע למגרשים הסמוכים ולנסות לגייס נערים להירשם לאימוני הכדורגל שהעביר. קמפוס/צילום מסך, משטרת פרנקלין

קמפוס התגורר בפרנקלין בשני העשורים האחרונים ובבתי הספר המקומיים הכירו אותו היטב. הוא נהג להגיע למגרשים הסמוכים ולנסות לגייס נערים להירשם לאימוני הכדורגל שהעביר. כעת מסתבר שהוא רכש את אמונם של חלק מהילדים והנערים, הזמין אותם לביתו ושם - על פי החשד - סימם ואנס אותם כשהיו מחוסרי הכרה.

"מדובר בלפחות 10 ילדים שונים שמצאנו בטלפון", אמר ל-CNN צ'ארלס וורנר ממשטרת פרנקלין, "מאז שהמקרה התפרסם, חמישה נוספים הגיעו לתחנה להתלונן. יש כאלו שכבר נמצאים בשנות ה-20 לחייהם. יכול להיות שיש עוד עשור שלם של קורבנות שאנחנו עדיין לא מודעים אליהם. להערכתנו אנחנו אפילו לא קרובים לקצה קצהו של התיק המזעזע הזה".

וורנר הוסיף: "אין לנו ספק שיש קורבנות נוספים. האנשים שהגיעו תחנה הרגישו כל כך מבוישים, כל כך מפוחדים. אני בטוח שקשה לנסות להיזכר ולחוות את הטראומה מחדש - בין אם זה קרה אתמול ובין אם זה קרה לפני 10 שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully