וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים אישרה: דנילו אספרייה עובר לצסק"א סופיה

12.7.2023 / 12:20

אחרי מו"מ ממושך, הקולומביאני בן ה-34 עזב לקבוצה הבולגרית תמורת 180 אלף יורו: "הסוף היה קצת פחות נעים, אבל כולנו נזכור את הרגעים המופלאים. להתראות קרוקודיל, תודה על הכל"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.7/ספורט1

דנילו אספרייה עזב סופית את בית"ר ירושלים. היום (רביעי) אישרו הצהובים-שחורים על כך שהושג סיכום להעברת שחקן הכנף הקולומביאני לצסק"א סופיה הבולגרית, במדיה כבר ערך את הבדיקות הרפואיות לקראת החתימה.

כידוע, בימים האחרונים ניהלה בית"ר ירושלים משא ומתן עיקש עם הבולגרים על גובה הפיצוי ובסופו של דבר הוסכם בין המועדונים שצסק"א סופיה תשלם לירושלמים כ-180 אלף יורו תמורת השחקן. כידוע, אספרייה הגיע עם בית"ר ירושלים לבולגריה ועל כן הספיק להתייצב לבדיקות רפואיות לקראת השלמת המעבר.

בית"ר ירושלים נפרדת מדנילו אספרייה. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
הסאגה הגיעה לסיומה. בית"ר נפרדת מאספרייה/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

אספרייה הצטרף לבית"ר בקיץ שעבר ורשם את עונת השיא בקריירה שלו עם 17 שערים ומעורבות ב-6 שערים נוספים. בסיומה של העונה הוא גם זכה בגביע המדינה.

בשל סיבות אישיות, השחקן העדיף לשחק בבולגריה קרוב לחברתו והחל בפגרה משחקי "חתול ועכבר" עם בית"ר. תחילה סיפר שברצונו לחזור לקולומביה ולאחר מכן הודה כי יש לו הצעה מבולגריה. בשבועיים האחרונים התנהל מו"מ להעברתו והיום הצדדים הגיעו להסכמות. בית"ר תחפש שחקן כנף זר במקומו.

"נכון, הסוף היה קצת פחות נעים אבל כולנו נזכור את הרגעים המופלאים, את הווינריות, את ההגעה למועדון בתקופה קשה של אי ודאות. משפחת בית"ר ירושלים מאחלת לך בהצלחה בהרפתקה החדשה שלך. להתראות קרוקודיל, תודה על הכל", נמסר מהמועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully