וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: קורנליוס חתם לשלוש שנים נוספות בהפועל ירושלים

12.7.2023 / 10:00

למרות צירוף זוסמן והאזרוח הצפוי של קרינגטון, הסוויגנמן (26, 1.99) ימשיך בבירה עד 2026: "היה לי ברור שההחלטה היחידה שאני יכול לקבל היא להישאר במקום שהפך לי לבית"

מחוץ לקווים עם לירון שרון, 11.7/עורך: זיו שטיינר

אור קורנליוס היה בדרך החוצה מהפועל ירושלים, אבל הבוקר (רביעי) הסאגה הגיעה לסיומה כאשר הסווינגמן חתם על הארכת חוזה לשלוש שנים נוספות. קורנליוס (26, 1.99) היה במו"מ עם מספר קבוצות בליגת העל וכבר היה עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה, אך בסופו של דבר הושג סיכום וההתקשרות בין הצדדים תימשך לפחות עד 2026.

"היה לי ברור שההחלטה היחידה שאני יכול לקבל היא להישאר במקום שהפך לי לבית", אמר קורנליוס לאחר החתימה,"אני שמח להישאר שחקן של הפועל, שחקן של דז'יקיץ', שחקן של האדומים ביציע. אני שמח מאוד להישאר לצד השחקנים שכבר הפכו לאחים שלי, ומצפה בקוצר רוח לעבוד עם המצטרפים החדשים. עכשיו הכל מתחיל מחדש, יאללה הפועל!".

המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' הוסיף: "להשאיר את אור היה גבוה בסדר העדיפויות שלנו הקיץ הזה. לפני שנה אני באתי לכאן עם חזון - לבנות קבוצה שתעבוד קשה ותילחם בכל שנייה, עם כוונה לתת לשחקנים מקומיים להצליח בזכות עצמם. אור התאים לתפיסה הזאת באופן מושלם ובמובן מסוים הפך לפנים של הקבוצה. הוא הפך לשחקן מפתח בקבוצה המיוחדת של העונה שעברה ונרצה לשמר את זה גם לעונה הבאה. הוא הוכיח שבזכות הלב והזיעה אין משימה שהיא בלתי אפשרית. המטרה שלנו לעונה הבאה היא לדחוף את אור ואת כל הקבוצה עוד צעד אחד קדימה. אנחנו מאמינים בתהליך".

המנהל הספורטיבי יונתן אלון סיכם: "אור הוא אחת הגאוות הגדולות שלנו בעונה החולפת. שמחנו לראות אותו צומח ומתפתח ולכן זה הכי טבעי שהמסע המשותף שלנו ימשיך. ההישארות שלו משמחת את כולנו ואני בטוח שגם את האוהדים שלנו".

אור קורנליוס הפועל ירושלים. דני מרון
לא עוזב את הפועל ירושלים. קורנליוס/דני מרון

בעונה האחרונה קורנליוס הצטיין בעיקר בפן ההגנתי תחת אימונו של אלכסנדר דז'יקיץ'. הוא סיים עם ממוצעים של 5.9 נקודות ו-2.2 ריבאונדים בכמעט 23 דקות למשחק בליגת העל ונחשב להפתעה נעימה במיוחד. הישארותו הייתב בספק בעקבות הגעתו של יובל זוסמן והפיכתו הצפויה של קאדין קרינגטון לישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully