וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר מתלבטים לגבי הנבחנים, אספרייה וניקולאסקו בדרך להימכר

11.7.2023 / 18:27

אבוקסיס יקבל החלטה האם להשאיר את סימון, מולדר וקורסיה לאחר משחק האימון נגד סטיאווה בוקרשט. מחזיקת הגביע מצפה להצעה גבוה יותר מצסק"א סופיה על הקולומביאני, במועדון מחכים לסיכום מול ראקוב על החלוץ

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.7/ספורט1

בית"ר ירושלים תערוך מחר (רביעי) משחק אימון שלישי ואחרון במחנה בבולגריה, נגד סטיאווה בוקרשט, לאחריו יקבל המאמן יוסי אבוקסיס החלטות לגבי הקשר הקונגולזי אנסאנה סימון ושחקני ההגנה מיכאל מולדר ועומר קורסיה, כאשר לפחות במקרה של אסאנה ומולדר הם צריכים לדעת אם הם חוזרים עם הקבוצה לישראל.

מי שכנראה לא יחזור עם הקבוצה הוא דנילו אספרייה, לו הקבוצה כבר מחפשת מחליף, כאשר בבית"ר מעריכים כי צסק"א סופיה תעלה את הצעתה לפיצוי וההסכם ייחתם.

בנוגע לניקולאסקו, על אף האופטימיות מכיוון נציגי השחקן, עדיין לא הוגשה הצעה רשמית חדשה על ידי ראקוב הפולנית, ברגע שהפולנים יגידו הצעה בסכום של 1.1 מיליון יורו כפי שנטען על ידי הסוכנים, בבית"ר מאמינים כי ניתן יהיה להגיע לעמק השווה ולסכם על מכירה.

מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס בסיום גמר גביע המדינה. מאור אלקסלסי
יאלץ לאלתר מול פאוק סלוניקי? אבוקסיס/מאור אלקסלסי

למעשה, יכול להיווצר מצב בו יוסי אבוקסיס יגיע למפגשים מול פאוק סלוניקי בסוף החודש ללא שני הסקוררים הבכירים שלו בעונה האחרונה, שיחד עם הבישולים ומסירות מפתח היו מעורבים ב-70% מהשערים של הקבוצה בעונה שעברה, בור גדול שיחייב את בית"ר לפגוע במחליפים, אם לא לאירופה אז לפחות לקראת הליגה.

במועדון עדיין ממתינים להחלטת בית הדין מהדיון לפני 8 ימים, כאשר הצהרת הבעלים ברק אברמוב בעינה, לפיה הקבוצה לא תופיע ל"אלוף האלופים" בעוד שבוע וחצי ולעונה כולה במידה והעונש לא ישתנה. במצב כזה, תפנה הקבוצה לבית המשפט המחוזי כנגד ההחלטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully