וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה חוששת מתקדים טורשאבן: "נצטרך להתאים את עצמנו למשטח"

11.7.2023 / 11:35

בקבוצה מודאגים מתנאי המגרש במלטה ורוצים להימנע משחזור המעידה מלפני שנתיים. קנדיל צפוי לפתוח במקום חזיזה: "הגיע הזמן להוכיח על הדשא שלא נחלשנו כמו שחושבים". מאמץ להסדרת שידור המשחק

תקציר: מכבי חיפה - סט. פולטן 1:0/ספורט1

מכבי חיפה תעלה הערב (שלישי, 21:00) למשחק הרשמי הראשון שלה לעונת 2023/24, אחרי קיץ לא פשוט שעברה, כולל לא מעט תהפוכות ושינויים. הירוקים יודעים שהם פייבוריטים ברורים במשחק מול חמרון ספרטנס במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות, אך מבינים שהמשחק הערב במלטה יהיה שונה בתכלית מהמשחק שייערך בשבוע הבא בחיפה.

הקבוצה ערכה אימון מסכם וחוששת מאוד מהעובדה שמדובר בדשא סינתטי. "קשה לפתח משחק של הנעת כדור ודריבלים על משטח כזה", סיפרו בקבוצה, "ברור שנצטרך להתאים את עצמנו, זה מה שנעשה". בחיפה כבר נכוו מול יריבה אירופית נחותה על הנייר לפני שנתיים, כשהפסידו 1:0 לטורשאבן מאיי פארו על מגרש סינתטי. הפעם מבינים בקבוצה שיציטרכו להשיג תוצאה טובה כדי להימנע מדפיקות לב מיותרות בגומלין. כך או כך, מסאי דגו הסביר לשחקנים שאם יגיעו בטירוף למשחק, הם ינצחו על אף תנאי המגרש.

שון גולדברג, שחקן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
התנאים לא מבטיחים. מכבי חיפה במלטה/אתר רשמי, מכבי חיפה

נושא נוסף שמטריד את אנשי חיפה הוא העובדה שבשלב זה, המשחק לא יועבר בשידור חי בערוץ ישראלי. אל המועדון מגיעות פניות רבות של אוהדים מודאגים, אך בחיפה הבהירו שלמרות הניסיונות, ההחלטה לא נתונה בידיהם משום שהקבוצה המלטזית מחזיקה בזכויות השידור.

במועדון מקווים שהעניין יוסדר בשעות הקרובות אך ברשתות החברתיות כבר הופץ לינק לשידור אינטרנטי תמורת תשלום של כעשרה יורו. האוהדים מקווים כמובן שלא יצטרכו להסתמך עליו.

בכל הנוגע לעניינים מקצועיים, בחיפה רצו מאוד לראות את דולב חזיזה פותח על כל הקו הימני כפי שהיה בעונה שעברה במסגרת מוקדמות ליגת האלופות, אולם השחקן לא נמצא במלטה מסיבות אישיות, ומאור קנדיל צפוי לפתוח במקומו. "אחרי כל הדיבורים בקיץ הגיע הזמן למעשים", אמר שחקן בקבוצה, "דיברו סביבנו כל כך הרבה ויש לא מעט שכבר טוענים שנחלשנו. אנחנו לא חושבים ככה, אבל נצטרך להוכיח את זה על הדשא".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully