וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הרגע שבו "אנדרטייקר" הגן על אשתו מפני כריש מאיים

11.7.2023 / 6:58

מישל קאלאווי חשפה כיצד בעלה, מתאבק ה-WWE האגדי לשעבר, הציל אותה מפני כריש בזמן שהשניים היו בחופשה: "כנראה שאני לא הייתי מספיק מפחידה, אבל הוא כן". צפו בדרמה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.7/ספורט1

מארק קאלאווי, הידוע בכינויו "אנדרטייקר" היה אחד המתאבקים המפורסמים, החזקים והנערצים ביותר בעולם ההיאבקות. אלא שמתברר שגם בחיים האמיתיים ומחוץ לזירה הוא לא פראייר בכלל. מישל קאלאווי, רעייתו של "הקברן" שיתפה סרטון שבו היא חשפה כיצד בעלה הגן עליה מפני כריש במהלך חופשה פרטית של השניים.

בסרטון אפשר לראות כיצד מישל מזהה כריש וקוראת לבעלה בהודעת טקסט כדי שיציל אותה בזמן שהשניים נהנו על החוף. הכריש שחה לו במים הצלולים בזמן שאגדת ה-WWE לשעבר עומד מעליו וצופה בו בפוזה מאיימת. הכריש בסרטון ככל הנראה כריש מזן פחות מסוכן, אבל בהחלט מפחיד להתעסק איתו.

צפו ברגעי הדרמה

מישל העלתה את ההתרחשות הדרמטית לאינסטגרם ואמרה: "כנראה שאני לא מספיק גדולה כדי להפחיד אותו, אבל בעלי כן". המעריצים של אנדרטייקר התלהבו מהסרטון הזה ואחד כתב: "נראה לי ששכחת שבעלך הוא הקברן. גם הכריש פחד ממנו". אחר כתב: "הכריש אמר לעצמו 'אני רוצה לחיות היום'".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אנדרטייקר נגד כריש. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
לא נרתע מהכריש/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

מסתבר שאנדרטייקר ידע מה הוא עושה כשהוא עמד בפוזה מאיימת מול הכריש. ריצ'רד פירס, מומחה לכרישים, הסביר: "הכרישים עושים אמבוש לטורפים אחרים. אם אתה מתייצב מולם בזמן שהם חגים מסביבך, הם לא יתקפו אותך משום שהם מעדיפים להתגנב מאחור ולתקוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully