וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלימלך צפוי לעזוב את מכבי חיפה, חזיזה לא המריא למלטה

9.7.2023 / 16:15

המגן לא יצא עם הקבוצה ומחוזר על ידי חדרה ומכבי פתח תקוה, הקשר נשאר בארץ בגלל סיבות אישיות ובקבוצה מקווים שיצטרף בהמשך. צ'יבוטה קיבל בווטסאפ את ההודעה על כך שלא ימריא. גולדברג: "טעמנו משהו מדהים בשנה שעברה ואנחנו רוצים לטעום את זה שוב"

תקציר: מכבי חיפה - סט. פולטן 1:0/ספורט1

רועי אלימלך לא יצא עם מכבי חיפה למלטה וצפוי לעבור לקבוצה אחרת בהשאלה. המגן שרשם עונה אדירה בהפועל עפולה במהלכה גם כבש שבעה שערים מעמדת המגן הימני, היה אמור לפי התכנון המקורי לשמש העונה כמגן המחליף של דניאל סונדגרן, אלא שמאור קנדיל הוחתם לאחר מכן וכעת עושה רושם שאלימלך בדרך החוצה.

המתעניינות העיקריות באלימלך הן הפועל חדרה ומכבי פתח תקוה. אלימלך חתם רק לפני כחודש על הארכת חוזהו לאחר שהובהר לו שהוא אמור להיות חלק משמעותי ברוטציה ולכן ההפתעה כעת גדולה.

מי שנשאר בינתיים בארץ בגלל סיבות אישיות הוא דולב חזיזה. בקבוצה מקווים שהקשר יוכל להמריא מחר לבדו ויצטרף לסגל לקראת המשחק הראשון מול חמרון ספרטנס במוקדמות ליגת האלופות.

שחקן בית"ר ירושלים מקס גרצ'קין, מול שחקן הפועל עפולה רועי אלימלך. דני מרון
העונה הטובה בעפולה לא הספיקה כדי לסדר לו מקום בסגל. רועי אלימלך/דני מרון

גם מאוויס צ'יבוטה לא יצא למלטה. צ'יבוטה אף קיבל את ההודעה על אי יציאתו למלטה ממנהל הקבוצה בהודעת טקסט ולא באופן ישיר. שחקן נוסף שלא יצא הוא עילאי פיינגולד שכלל לא מחזיק בחוזה. השחקן בודק אפשרויות בחו"ל אך מחכה במקביל להצעה ממכבי חיפה שעדיין לא עשתה זאת.

הבלם שון גולדברג אמר בשדה התעופה לפני ההמראה למלטה: "בעונה האחרונה עשינו מסע שלא יישכח, אבל זה כבר מאחורינו ועכשיו מתחיל מסע חדש. אנחנו נגיע למשחק כמו שאנחנו מגיעים לכל משחק - טעמנו משהו מדהים בשנה שעברה ואנחנו רוצים לטעום את זה שוב. אנחנו נגיע דרוכים ומוכנים במטרה לעשות את זה, וגם כיף לראות שהצבא הירוק יהיה מאחורינו ומגיע לעודד אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully