וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוסמן: "לירושלים יש עתיד מזהיר, לדעתי היא תהיה ביורוליג בקרוב"

9.7.2023 / 12:18

המוחתם הטרי העלה את רף הציפיות והתייחס לתקופה במכבי ת"א: "מוקיר לה תודה, אבל אלו נסיבות החיים". על דז'יקיץ': "גאון כדורסל"

מחוץ לקווים, 6.7/צילום: אולפן! וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

העידן החדש בהפועל ירושלים רק התחיל, אבל כבר נראה מבטיח מאוד. היום (ראשון) הקבוצה ערכה מסיבת עיתונאים חגיגית ובה הפציצה עם ההכרזות על החתמתם של כריס ג'ונסון ויובל זוסמן והארכת חוזהו של ספידי סמית'.

בעלי הפועל ירושלים מתן אדלסון מציג את יובל זוסמן, גבריאל צ'אצ'אשווילי. לירון מולדובן
מצהוב לאדום. יובל זוסמן במסע"ת/לירון מולדובן

יובל זוסמן, שעד כה לבש בקריירה שלו רק צהוב עם מכבי תל אביב ואלבה ברלין, התייחס לפרויקט של ירושלים ואמר במסע"ת: "העתיד של ירושלים מזהיר, בעיני היא תהיה ביורוליג בתקופה הקרובה. הפרויקט של מתן קנה אותי. באתי לפה כדי להיות חלק בלתי נפרד ממה שנבנה ואני תואם את האופי של הקבוצה. הגיע הזמן להראות את מה שאני יודע לעשות ולהביא את הקבוצה לגבהים שהיא ראויה להם. צריך פחות לדבר ויותר לעשות על המגרש. נתחיל מאוד בקרוב ונהיה קבוצה מאוד אטרקטיבית ולוחמת שלא יהיה כיף וקל לשחק נגדה"

"אני מגיע בתור ישראלי בכיר, אבל חובת ההוכחה עליי. מוקיר תודה למכבי תל אביב, אבל אלו נסיבות החיים ואני מתרכז במקום שבו אני נמצא עכשיו. אני במקום אחר ועסוק בלעזור לקדם את הקבוצה הזו כמה שיותר גבוה".

על דז'יקיץ' המאמן: "הוא מאמן מיוחד, בהבנה ובחיבור לשחקנים. הוא יודע מה הוא רוצה להשיג מכל שחקן וכל קבוצה. במשפט אחד הייתי אומר שהוא גאון כדורסל. אני מאוד שמח להיות תחתיו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
יובל זוסמן, אלבה ברלין. דני מרון
מהצהוב של אלבה לאדום של ירושלים. זוסמן/דני מרון

האזינו: ליאור אליהו מתייחס להחתמות בהפועל ירושלים

גבי צ'אצ'אשווילי, עוד מוחתם טרי אמר: "היו לי הצעות בקיץ ומן הסתם ירושלים קפצה והיתה ראשונה בסדר העדיפויות. ככה ראיתי את זה. אני בוגר ובשל, חובת ההוכחה עליי. ננסה לשפר את הקבוצה, גם מבחינה הגנתית למרות שזה יהיה קשה לעשות הגנה טובה יותר ממה שעשינו בעונה שעברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully