וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים הודיעה: זוסמן וכריס ג'ונסון חתמו, ספידי סמית' נשאר

9.7.2023 / 12:20

המהפכה תחת הבעלים החדש נמשכת: זוסמן מצטרף אחרי שנתיים בגרמניה עם חוזה לשלוש שנים, הפורוורד הוותיק שעזב את חולון חתם לשנתיים וגם ספידי סמית' האריך חוזה. אדלסון: "יהיו עוד הפתעות"

הפועל ירושלים יצאה לעידן חדש תחת בעלותו של מתן אדלסון, וממשיכה למתג את עצמה מחדש. היום (ראשון) קיימו האדומים מסיבת עיתונאים מיוחדת בהשתתפות אדלסון, במהלכה הכריזו על שלוש החתמות משמעותיות: יובל זוסמן וכריס ג'ונסון חתמו, וספידי סמית' נשאר עם חוזה חדש.

זוסמן חתם לשלוש שנים, והוצג בפני הקהל הרחב. ג'ונסון שכבר שיחק במועדון בעבר ועזב את הפועל חולון, חתם לשנתיים וסמית', שממשיך לעונה שנייה, חתם אף הוא לשנתיים.

"אני מאוד שמח להצטרף להפועל. קורה כאן תהליך מיוחד ומרתק שמהר מאוד התחברתי אליו ורציתי להיות חלק ממנו", אמר זוסמן בתגובה להחתמה. "הרעיון של לעבוד עם המאמן דז'יקיץ', לשחק לצד שחקנים מצוינים שמחוייבים למסגרת הקבוצתית ולהיות חלק ממערכת מקצוענית כמו שיש כאן - זו סיטואציה מצוינת לכל שחקן. אני שמח לתת מהניסיון שלי ולעזור לקבוצה להגיע להישגים. אני כמובן מתרגש מאוד לקראת המפגש הראשון שלי עם האוהדים, חוויתי אותם ואת הארנה כשחקן יריב ויהיה כיף לדעת שעכשיו הם יהיו בצד שלי".

המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' הוסיף: "אחת המטרות שלנו בקיץ הזה היה לעשות את המיטב כדי לחזק את הסגל הישראלי. אחת המטרות הראשונות שלנו היה זוסמן. הוא בדיוק סוג השחקן שאנחנו רוצים בקבוצה שלנו: ורסטילי, אתלטי, מוכשר, לא אנוכי ועם שאיפות גבוהות".

יובל זוסמן, הפועל ירושלים. באדיבות הפועל ירושלים, אתר רשמי
המהפכה נמשכת. זוסמן/אתר רשמי, באדיבות הפועל ירושלים

ג'ונסון ששיחק בהפועל ירושלים בעונת 2018/19, חוזר לירושלים אחרי שלוש שנים בהפועל חולון. "האופציה להחזיר את כריס להפועל התבהרה לנו לפני כמה שבועות, וההחלטה הייתה פשוטה", אמר מתן אדלסון.

סמית' חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. "להישאר בהפועל היה בראש סדר העדיפויות שלי הקיץ הזה", אמר סמית' לאחר החתימה, "רציתי לחזור לשחק עבור המאמן, לצד האחים שלי באדום, ולמען האוהדים הכי טובים בישראל. והכי חשוב - לסיים את מה שהתחלנו".

דז'יקיץ' אמר: "ספידי היה אחד המנהיגים שלנו בעונה שעברה ואני שמח שמצאנו את הדרך להשאיר אותו איתנו. אנחנו מאמינים שהוא יחזור עם אותה נחישות, תשוקה, מוטיבציה ומחויבות".

שחקני הפועל ירושלים כריס ג'ונסון, אמארה סטודמאייר. ברני ארדוב
שוב באדום. כריס ג'ונסון/ברני ארדוב

ירושלים שמרה הקיץ על מרבית הסגל מהעונה שעברה, החתימה על חוזה טווח את המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' ופעלה כך גם בגזרת השחקנים כשליוואי רנדולף, קאדין קרינגטון וזאק הנקינס חתמו על חוזים חדשים. גם עוז בלייזר ימשיך בקבוצה, ואל הקאדר הישראלי יצטרפו גבריאל צ'אצ'אשווילי ויובל זוסמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully