וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות כעס של חלק משחקני מכבי חיפה: מנחם ושרי דאגו לקיצוץ במענקי האליפות

9.7.2023 / 10:32

בהנהלת מכבי חיפה החליטו לחלק את מענקי האליפות לקטגוריות, מה שגרם לכך שחלק מהשחקנים קיבלו 20 אלף שקל יותר מאחרים. בעקבות כך המגן והקפטן ביקשו מהשחקנים לקצץ כדי ליצור שוויון והבכירים נעתרו. צ'יבוטה מחפש קבוצה בחו"ל

תקציר: מכבי חיפה - סט. פולטן 1:0/ספורט1

בניגוד לשנים האחרונות, במכבי חיפה מתעסקים בלא מעט בעיות בקיץ האחרון, במיוחד מבחינת הבנייה של הסגל ועזיבות לא מתוכננות. לוואלה! ספורט נודע שבאחרונה התעסקו בחיפה גם בנושא מרמור של שחקנים בנוגע למענקי האליפות.

הירוקים החליטו לתת מענקי אליפות, למרות שלרוב השחקנים לא היה סעיף כזה בחוזה וההחלטה של ההנהלה הייתה לחלק לשתי קטגוריות, כך שחלק מהשחקנים הרוויחו 80 אלף שקל וחלק אחר הרוויחו 60 אלף. הדבר יצר מרמור אצל לא מעט שחקנים שלא הבינו מדוע הם קיבלו פחות מאחרים, וכן כעס אצל חלק מהשחקנים שטענו שיש שחקנים פחות משפיעים שקיבלו סכום גבוה מהם.

שחקן מכבי חיפה צ'ארון שרי חוגג עם סאן מנחם, נטע לביא. מאור אלקסלסי
הובילו יוזמה כדי ליצור שוויון. שרי ומנחם/מאור אלקסלסי

בשל הכעס פנה סאן מנחם לקפטן צ'ארון שרי והשניים הודיעו לשחקנים שהתקבלה החלטה שכל שחקן שקיבל שמונים אלף שקלים ייתן 2,500 שקלים בחזרה שינתנו לשחקנים שקיבלו מענק מופחת וכך למעשה ליצור שוויון במענקים.

בקרב השחקנים שיבחו את מנחם ושרי על ההחלטה, אך כעסו על המועדון שיצר אותה מלכתחילה. יצויין שחלוקת מענקים לקטגוריות הינה דבר שגרתי אצל קבוצות ואף במכבי חיפה נהגו כך בשנים האחרונות, אלא שהפעם כאמור הדבר יצר מרמור ומנחם, כך לפי שחקנים בקבוצה, הביע חשש שהדבר יפגע במרקם ולכן החליט עם שרי על המהלך.

בעניין אחר, מאוויס צ'יבוטה, שכידוע לא ייצא היום למלטה עם הקבוצה למחנה האימונים בספרד, צפוי לעזוב. השחקן מבוקש בלא מעט קבוצות בארץ, אך נציגיו כבר מחפשים עבורו גם אופציות בחו"ל. צ'יבוטה התעמת עם דולב חזיזה פעמיים במהלך מחנה האימון ובין השניים יש מתיחות גדולה, אך בחיפה הבהירו שההחלטה היא מקצועית ואינה קשורה לכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully