וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקדמות משמעותית במשא ומתן בין מכבי חיפה ללאמין דיאק

7.7.2023 / 15:04

אחרי מספר ימים ללא התקדמות במגעים עם הקשר הסנגלי, נרשמה פריצת דרך בשיחות שימשיכו בקצב גבוה. רצון עז לצרף גם שחקן הגנה בעקבות החשש שאין מגן שמאלי מחליף, גיל כהן בין המועמדים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.7/ספורט1

מכבי חיפה רשמה פריצת דרך בשיחות לצירוף הקשר לאמין דיאק. אחרי מספר ימים שבהן השיחות היו תקועות ועמדו במקום, אמש (חמישי) הושגו הבנות על פרטים רבים ובמכבי חיפה יגבירו כעת את המאמצים לצרפו ומקווים שיצליחו לסכם על עסקה בהקדם.

במועדון לא ממהרים לברך או לשגר הצהרות בנוגע לצירוף הקשר, שכן רק בקיץ הנוכחי נכוו אנשי הקבוצה מספר פעמים כאשר שחקנים שכבר היו על סף חתימה לא הצטרפו בסופו של דבר, כמו עם השוער ניית'ן בקסטר, לורן אברג'יל ומרקו אילאימאהריטרה. יש לציין שהשחקן עצמו מתלבט מאוד האם הוא רוצה לשחק בישראל, ובימים האחרונים מי שנכנס לתמונה לנסות ולשכנע אותו הוא עבדולאי סק.

גיל כהן, שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
מכבי חיפה תבחן את הדרישות של אשדוד עבורו. כהן/לירון מולדובן

מלבד דיאק שבמכבי חיפה מקווים שיצטרף בקרוב, הירוקים נחושים לצרף שחקן הגנה נוסף. בחיפה רצו מאוד את מתן בלטקסה, אך בשלב זה המגעים לא צולחים והשם שעלה על הפרק הוא של גיל כהן ממ.ס. אשדוד. צירופו של שחקן הנבחרת האולימפית תלוי בדרישות שיהיו לבעלי מ.ס. אשדוד ג'קי בן זקן עבורו.

מלבדו, במכבי חיפה בוחנים לכל העת אופציות של שחקנים יהודים, הן לעמדת הבלם והן לעמדת המגן השמאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully