וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת סגירה: מכבי חיפה רוצה לבטל את סעיף השחרור של סבע

7.7.2023 / 11:30

שחקן הכנף מתקרב לחתימה על חוזה משופר שיהפוך אותו לבכיר המשתכרים של האלופה. במסגרת השיחות, הירוקים מנסים לשנות את הסעיף שמאפשר לו לעזוב ללא תמורה לאמירויות או לטורקיה. אנחת רווחה לדגו: קורנו צפוי להיות כשיר ולפתוח מול חמרון

תקציר: מכבי חיפה - סט. פולטן 1:0/ספורט1

במכבי חיפה מעריכים שפייר קורנו יהיה כשיר למשחק מול חמרון ספרטנס במלטה ביום שלישי. המגן שנפצע במהלך מחנה האימונים מרגיש טוב יותר ולפי הערכות זהירות, הוא יוכל לפתוח במשחק במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות.

מסאי דגו תרגל לאחרונה פעמים רבות מערך של שלושה בלמים ולא מן הנמנע שדניאל סונדגרן יוצב כבלם ודולב חזיזה ישמש כקיצוני על כל קו ימין.

מי שגם כן ישחק ביום שלישי הוא דיא סבע. הקשר שקיבל הצעה מפתה מאוד מאנקרגוצ'ו לא מתלהב מהאפשרות לחזור לטורקיה ורוצה לחפש קבוצה באיחוד האמירויות. כידוע, יעקב שחר נפגש עם סבע לקראת החזרה ממחנה האימונים והצדדים ייפגשו בימים הקרובים בארץ שוב כדי לנסות לשים סוף לסאגה ולהבטיח את הישארותו של סבע בקבוצה.

דיא סבע שחקן מכבי חיפה חוגג שער. דני מרון
מכבי חיפה רוצה להבטיח את עתידו במועדון. סבע/דני מרון

חיפה תציע לסבע חוזה ארוך טווח בשכר שיהפוך אותו לבכיר המשתכרים בקבוצה ביחד עם צ'ארון שרי. כמו כן, סבע יקבל מענק חתימה. בפגישה צפויים הצדדים לסגור את התנאים בנוגע לסעיף היציאה לחו"ל, כאשר חיפה כמובן לא תסכים להשאיר את הסעיף שמאפשר לו לעבור ללא תמורה לקבוצה מטורקיה או איחוד האמירויות. המטרה של הירוקים היא להבטיח לכל הפחות שהעונה לא יהיה לסבע סעיף יציאה. לכל הפחות, הירוקים רוצים לשנות את הסעיף כך שסבע יוכל להשתחרר מהחוזה בחיפה רק תמורת סכום כספי נאה.

מי שיחזור לאימונים הוא פרנזי פיירו שיחבור לחבריו לאחר שנעדר ממחנה האימונים. גם ענאן חלאילי, עילאי חג'ג' ושריך כיוף שהיו עם הנבחרת הצעירה בגאורגיה, יתייצבו.

במקביל להכנות למשחקים באירופה, בחיפה ממשיכים בניסיונות לצרף קשר אחורי זר וכן שני שחקנים ישראלים. בעקבות הישארותו הצפויה של סבע, בקבוצה שמים דגש על שחקן הגנה ישראלי כאשר גיל כהן ממ.ס. אשדוד הוא אחד המועמדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully