וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם סבע יעזוב: מכבי חיפה תנסה לרכוש את הישאם לאיוס

5.7.2023 / 6:10

נשיא אנקרגוצ'ו הטורקית טען ששחקן הכנף כבר סיכם את תנאיו במועדון ובתקשורת המקומית יישרו קו: "כבר מצא בית ספר לילדיו". אם יתברר שהוא אכן עוזב את האלופה, היא תבחן את האופציה לרכוש את שחקן הפועל תל אביב שמוערך מאוד ע"י הצוות המקצועי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.7/ספורט1

אחרי העזיבות של עומר אצילי, מוחמד אבו פאני, ג'וש כהן ודילן בטובינסיקה, האם מכבי חיפה בדרך לאבד עוד שחקן חשוב? נשיא אנקרגוצ'ו, אחת הקבוצות שהביעו התעניינות בדיא סבע בתקופה האחרונה, טוען: שחקן הכנף סיכם את תנאיו במועדון.

"עדיין אסור לי לומר יותר מדי בנוגע לדיא סבע. אני יכול לספר שהגענו איתו לסיכום על התנאים, ושאנחנו עושים מאמץ לסגור את העסקה באופן סופי עוד השבוע", אמר הנשיא, פארוק קוג'ה.

בתקשורת הטורקית חיזקו את דבריו של הנשיא וטענו שאחרי שסבע סיכם את תנאיו במועדון, הוא כבר ביקר בעיר, התרשם מבתי הספר המקומיים ואף רשם את ילדיו לאחד מהם. בקדנציה הקודמת של סבע בטורקיה הוא שיחק במדי סיבאספור ולא היה מרוצה מהעיר, אולם המעבר לבירת טורקיה מציע תנאי מחייה משודרגים ושונים לחלוטין.

דיא סבע שחקן מכבי חיפה חוגג שער. דני מרון
בדרך לקדנציה שנייה בטורקיה? דיא סבע/דני מרון

כזכור, סבע מחזיק באפשרות יציאה מהחוזה במכבי חיפה לקבוצות בטורקיה או באיחוד האמירויות. הדיווחים על סיכום עם אנקרגוצ'ו מגיעים זמן קצר אחרי שנשיא סמסונספור יוקסל ילידרים אישר פעם נוספת שהקבוצה ירדה מסבע בעקבות דרישות כספיות גבוהות מדי מצידו. לדבריו, סבע דרש של שכר של למעלה ממיליון יורו לעונה.

אנקרגוצ'ו סיימה את העונה שעברה במקום ה-11 בליגה הטורקית. בשורותיה משחק הקשר הסנגלי לאמין דיאק שהוזכר כמועמד לעבור למכבי חיפה.

מי שמסומן על ידי מכבי חיפה הוא הישאם לאיוס , שחקן הנבחרת הצעירה והפועל תל אביב. לאיוס מוערך מאוד על ידי אנשי המקצוע בחיפה וכעת יבחנו את האופציה לרכוש אותו מהפועל תל אביב. אם סבע אכן יעזוב כפי שטוען נשיא הקבוצה הטורקית, בחיפה יגבירו את המאמצים לצרף את לאיוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully