וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אספרייה יפצה את בית"ר ירושלים ויעזוב. הבלם מולדר נבחן

5.7.2023 / 18:05

המועדון החל בשיחות עם החלוץ על התרת חוזהו תמורת פיצוי, אברמוב דורש 200 אלף יורו. בריאיון בקולומביה השחקן סיפר: "סיכמתי בסנטה פה. מקווה להשתחרר בימים הקרובים". תומא עשוי להיתבע אם לא יגיע לישראל, מיכה מתקרב אחרי שצומצמו הפערים בינו לבין באר שבע

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.7/ספורט1

דנילו אספרייה לא יישאר בבית"ר ירושלים. החל מאתמול (שלישי) השחקן ונציגיו משוחחים עם בית"ר על התרת חוזהו תמורת פיצוי, על מנת שיוכל לעבור לקבוצה אחרת - כשלא ברור האם הוא בדרך לאינדפדיינטה סנטה פה הקולומביאנית או צסק"א סופיה הבולגרית. בשלב זה, ברק אברמוב דורש כ-200 אלף יורו תמורת שחרור של אספרייה. נציגי השחקן דיברו בתחילה על סכום של 120-150 אלף יורו אך הצדדים צפויים להגיע להסכמות בכל זאת. השחקן הבין כי לא ישוחרר ללא תמורה ובעקבות זאת החלו השיחות על התרת החוזה תמורת פיצוי. בבית"ר כבר החלו לבדוק שחקני כנף שסומנו כמועמדים להחליפו.

אספרייה אישר הלילה את הדיווחים בקולומביה לפיהם הגיע לסיכום עם אינדפדיינטה סנטה פה. החלוץ התראיין לתחנת רדיו בקולומביה והסביר שהוא עדיין ממתין לשחרור מהצהובים-שחורים.

"כבר סיכמתי את כל התנאים שלי בסנטה פה ואני מחכה להסדיר את הכל עם בית"ר ירושלים כדי שתשחרר אותי ותאפשר לי לטוס לקולומביה", אמר אספרייה. "אני מנהל שיחות עם בית"ר במשך זמן מה. למעשה, הן החלו עוד לפני סיום העונה. יש לי אפשרות להמשיך בבית"ר אבל ביקשתי מהם לעשות לי טובה ולשחרר אותי לקולומביה, כי אני מעוניין לחזור למולדתי. אני מקווה מאוד שהכל ייפתר בימים הקרובים".

דנילו אספרייה שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
הסוף מתקרב. אספרייה/מאור אלקסלסי

אספרייה סיפר על השיחה שקיים עם מאמן בית"ר יוסי אבוקסיס. "דיברנו והסברתי לו את המצב. אני מקווה שהכל ייפתר בקרוב, כי אני נחוש לחזור לקולומביה. אני צופה בליגה הקולומביאנית ורואה הרבה שחקנים מעל גיל 30 שמככבים ומצטיינים. זה חיזק אצלי את הרצון לחזור לקולומביה, אני מאמין שאני יכול להצליח בגדול".

אספרייה המריא עם בית"ר למחנה האימונים על אף סימני השאלה בנוגע לעתידו. בשבוע שעבר דווח בבולגריה על סיכום בינו לבין צסק"א סופיה, כך שלא ברור לאן מועדות פניו של השחקן.

אספרייה בן ה-34 היה בעונה שעברה אחד המצטיינים בשורות בית"ר, עם 17 שערים ו-5 בישולים ב-31 הופעות.

טרזייה תומא, קשר בית"ר ירושלים, חוגג שער. דני מרון
לקראת סיום מכוער? טרזייה תומא/דני מרון

בבית"ר סקפטיים גם לגבי חזרתו של טרזייה תומא ובתכנית העבודה כבר בודקים אופציות אחרות. הקשר ניתק קשר עם המועדון למרות שהוא חתום לעונה נוספת ואם לא יחזור לישראל, בית"ר תתבע אותו.

נכון לשעת לילה צומצמו הפערים בין דור מיכה להפועל באר שבע לכ-30 אלף יורו נטו. השחקן היה רוצה לסיים את הסאגה בהקדם ולהצטרף למחנה האימון של בית"ר ב-48 השעות הקרובות.

בנוגע לקשר הצרפתי-קונגולזי אנסאנה סימון שהגיע להיבחן, בבית"ר צפו במשחקיו מהליגה הסלובנית וביקשו לראותו במחנה כדי לקבל החלטה. גם הבלם היהודי-הולנדי מיכאל מולדר החל להתאמן בקבוצה וייבחן בימים הקרובים.

הבלם הספרדי אלכס מרטין דורש מבית"ר חוזה לשנתיים, כאשר יש לו הצעה מאלצ'ה מהליגה הספרדית השנייה לעונה אחת. הספרדים דורשים ממנו תשובה עוד היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully