וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשפיענית חושפת: הטריק הנלוז של *כל* הכדורגלנים שמתחילים עם בנות ברשת

5.7.2023 / 0:13

לדברי כוכבת האינסטגרם, מניסיונה האישי כל השחקנים משתמשים באותה שיטה, כי כנראה הם "מלמדים את זה אחד את השני בחדר ההלבשה". מה הטקטיקה? אל תנסו את זה בבית

ראקל רייץ', משפיענית רשת ספרדייה/raquelreitx

אין ספק שלאנשים מפורסמים קל יותר להשיג את מה שהם מחפשים, ובין אם מדובר בנשים או גברים - בוודאי שקל להם יותר לפלרטט ולכבוש את בני המין השני. בתקופה הזאת, נדמה שהרשתות החברתיות הפכו את החיים אפילו לקלים יותר עבורם בניסיון לפלרטט עם אחרים ברשת ולמשוך תשומת לב - בזכות חשבון מנופח עם כמות גדולה של עוקבים, שבולט מעל לכל שאר הפניות וההודעות הפרטיות.

כעת משפיענית רשת מספרד, ראקל רייץ', עם כ-600 אלף עוקבים, טוענת שלכדורגלנים יש שיטה קבועה לגשת לבנות ולהתחיל איתן דרך הרשתות החברתיות, בעיקר אינסטגרם, ולדעתה, לאור הניסיון האישי שלה, מאחר שמדובר בשיטה שלדבריה כל הכדורגלנים משתמשים בה - אין אלא להניח שהם מלמדים אותה אחד את השני ומעבירים אותה בחדרי ההלבשה.

ראקל רייץ', משפיענית רשת ספרדייה. raquelreitx, אינסטגרם, צילום מסך
זה לא הקטע שלה. ראקל/צילום מסך, raquelreitx, אינסטגרם
ראקל רייץ', משפיענית רשת ספרדייה. raquelreitx, אינסטגרם, צילום מסך
ראקל רייץ', משפיענית רשת ספרדייה/צילום מסך, raquelreitx, אינסטגרם

אז מה הטקטיקה? "הרבה אנשים פונים אליי, והרבה כדורגלנים פונים אליי", סיפרה בפודקאסט שבו התארחה, "כל הכדורגלנים עושים אותו הדבר ופועלים באותה השיטה. הם מגיבים לך באייקון של אש קטנה (כלומר, לוהטת). ואז הם לא מוסיפים עוד תגובה. ואם את לא יוצרת איתם קשר - הם מוחקים את האימוג'י.

"כנראה בחדר ההלבשה הם מדברים על זה וסיכמו על השיטה... כי כולם אותו דבר. שמים לך אש קטנה, בלי להגיב, ואם את לא עונה, הם מוחקים את זה! תמיד אותו דבר!".

אגב, מבחינתה, "בחיים לא פלרטטתי עם אף אחד ברשתות החברתיות כי אני לא טובה בזה... כל מי שהייתי איתו, זה היה רק אם נפגשתי איתו פנים אל פנים, אני לא טובה בלענות בכתיבה בלי לפגוש".

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully