וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות המחלוקת: דנילו אספרייה יוצא עם בית"ר למחנה האימון

4.7.2023 / 6:29

הקולומביאני העביר מסרים שהוא לא ייצא עם הקבוצה לבולגריה, אך חשש מההשלכות. קורסיה ימשיך התרשמות. הפערים עם מיכה עדיין גדולים ואם לא יגיע למחנה, בית"ר תרד ממנו. תומא יגיע לארץ?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.7/ספורט1

בית"ר ירושלים ממריאה הבוקר (שלישי) למחנה האימונים בבולגריה. דנילו אספרייה, שהעביר אתמול מסרים לפיהם לא יצטרף למחנה ובמקביל הובהרו לו המשמעויות, הגיע לשדה התעופה ויצא עם הקבוצה. אספרייה עדיין נחוש לעזוב את הקבוצה וכבר לא מסתיר מהנהלת המועדון כי בידיו הצעה ממקום אחר.

גם גידי קאניוק , שחתם אתמול בערב, הצטרף לטיסה. עומר קורסיה ימשיך את ההתרשמות במחנה כאשר ישנה שביעות רצון ממנו. יון ניקולאסקו יוצא עם הקבוצה, למרות שבמועדון העריכו כי יימכר בחודש הקרוב.

האיזנו לאופיר סער על דנילו אספרייה

דנילו אספרייה בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
יצא עם הקבוצה למחנה בסופו של דבר. אספרייה/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בתוך כך, במועדון חוששים מהתנהלותו של טרזייה תומא, שלא הגיע לתחילת האימונים וביקש להישאר לצד אשתו. תומא, שהיה אמור להתייצב לתחילת האימונים, קיבל אישור מיוחד מהמועדון להגיע מאוחר יותר. הוא ידע כי היה צריך לחדש את הוויזה שלו כמו שעשו כל השחקנים הזרים, וכמו פרד פריידיי, שנמצא במצב כמו שלו הוא לא עשה זאת ועדכן רק ברגע האחרון על מצב הוויזה ועקב כך יעמוד לדין משמעתי. הוא יגיע לישראל ומשם יבחנו מה יוכלו לעשות.

בנוגע לדור מיכה, הפערים עדיין גדולים, כאשר במועדון העבירו אתמול מסר כי אם לא תהיה עסקה בימים הקרובים והשחקן יצטרף למחנה, הם יוותרו עליו. גם בבדיקה שנעשתה עם נציגיו בשעה מאוחרת, הפערים מול באר שבע עדיין גדולים ולא ברור אם ניתנים לגישור.

אבישי כהן, שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
בדרך החוצה? אבישי כהן/קובי אליהו

אבישי כהן, שערך בדיקות רפואיות, לא חותם ולא מצטרף בשלב זה כל עוד עמית כהן תחת חוזה במועדון, כאשר לא ברור אם המגן ימתין לבית"ר או שיסכם בקבוצה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully