וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אהדת הכדורגל של חופני כהן לא הייתה קשורה לשום פוזה"

3.7.2023 / 20:36

חבריו של חופני כהן, אוהד שרוף של שמשון תל אביב, קיבלו את הבשורה על מותו בהפתעה. אבי רצון: "איבדנו את האח האולטימטיבי". אלי כהן 'השריף': "רוצה לזכור את ימיו הגדולים". גדעון דמתי: "בן אדם של פעם בחיים". גם ההתאחדות והשר מיקי זוהר ספדו

חופני כהן עם אלי מחפוד והיסטוריון הפועל פתח תקווה נסים קלדרון, לאחר חגיגות הזכייה בגביע ב-1992. באדיבות נסים קלדרון,
חופני כהן עם אלי מחפוד והיסטוריון הפועל פתח תקווה נסים קלדרון, לאחר חגיגות הזכייה בגביע ב-1992/באדיבות נסים קלדרון

"הלך לעולמו אושייה תרבותית של מדינת ישראל. גדלנו באותה שכונה, מול גבעתיים. חופני היה אח של כולם, כולם היו אחיו".

הדובר הוא אבי רצון, חבר ותיק של הזמר חופני כהן, שהלך לעולמו הערב בגיל 76. "אם אני לא טועה, הוא יצר את המושגים 'אח' ו'אחי'. אהבתו ואהדתו לשמשון תל אביב לא הייתה קשורה לשום פוזה. הוא היה אוהד אמיתי, איבדנו את האח האולטימטיבי, אדם שאהב את כל בני העדות, הקבוצות וכל הדתות".

"ביקרתי את חופני לפני שבועיים בבית החולים, כאב לי לראות את האיש שהיה הסמל של עוצמה ושמחה במצבו", מספר אלי כהן "השריף", ששיחק בשמשון בשנות ה-80, "חופני חיתן אותי, והופיע בכל השמחות שלי, קשה לדבר עליו בלשון עבר. עברה בי צמרמורת כששמעתי על מותו היום. הוא חי את שמשון תל אביב ואת חיי הכרם, אני רוצה לזכור אותו בימיו הגדולים. אני מאמין ששמשון תל אביב ינציחו את האיש המדהים והענק הזה, מלך הזמר המזרחי".

גידי דמתי, הסמל הגדול של שמשון: "הלם, אין עוד אנשים כאלו, בן אדם של פעם בחיים. היה עם משפחתו אוהד שרוף של שמשון תל אביב, עזר לה בהתנדבות וארגן בהתנדבות את כל אירועי השמחות במשפחתי. עצוב לי, הלב בוכה והדמעות ניגרות".

הזמר איתן מסורי: "חופני היה אוהד שמשון משחר ילדותו, הכרנו מצוין. הוא היה מארגן ערבי התרמות והופעות זמרים להצלת קבוצתו האהובה. בשנות השישים היינו מגיעים יחד לאימוני יום חמישי על גדת הירקון, הוא אהב את שמעון כהן, ולפני מספר שנים אמר לי שהוא מבחינתו מסי של ימינו. אהב את דמתי, אבם מזרחי, רומנו, יאיר מדר ושוקיאן".

היסטוריון הפועל פתח תקווה ניסים קלדרון: "קשה לקבל את בשורת האיוב על חופני. ב-1992, לפני גמר הגביע, המלצתי לראש העיר פתח תקווה גיורא לב להביא את חופני לבמה המרכזית אם ננצח. חופני הגיע באהבה והלהיב אלפי אוהדים עד אור הבוקר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
חופני כהן. באדיבות ההתאחדות לכדורגל,
חופני כהן/באדיבות ההתאחדות לכדורגל

בהתאחדות לכדורגל ספדו: "ההתאחדות לכדורגל כואבת את פטירתו של הזמר והיוצר חופני כהן, שבמשך שנים רבות היה זה שרגע לפני שריקת הפתיחה למשחקי נבחרת ישראל ריגש את כולנו בשירת ההמנון. חופני ז"ל, גם היה שותף ומבצע לשיר העידוד לנבחרת 'אל-אל ישראל': 'כולנו כאן כחול לבן
, עומדים על המשמרת, עם לב אל לב ויד ביד, הכל יהיה אחרת, לתפארת המדינה. כולנו כאן כחול לבן, כזוהר הרקיע, עם קצת מזל ואהבה, אל הפסגה נגיע, ונריע בתקווה'. היתה לנו הזכות להעניק לאיש היקר את הכבוד הראוי לו במשחק הנבחרת מול אלבניה באפריל 2022 ולהודות לו בשם כולם. יהי זכרו ברוך".

שר התרבות והספורט מיקי זוהר: "הצטערתי לשמוע על לכתו של הזמר חופני כהן, מכוהני הזמר הישראלי, שזכה בפרס מפעל חיים מטעם אמ"י. חופני ז"ל ידע בחן, האופייני לו כל כך, להעלות חיוך אצל רבים. חופני היה אחראי במשך שנים רבות על שירת ההמנון במשחקי נבחרת ישראל בכדורגל ועשה זאת במסירות ובאהבה. יהי זכרו ברוך".

  • עוד באותו נושא:
  • חופני כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully