וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת החתימה בהפועל ירושלים: אלבה ברלין נפרדה מיובל זוסמן

3.7.2023 / 17:04

הגרמנים הודו לסווינגמן שחוזר לישראל אחרי שנתיים. יחבור לצ'אצ'אשווילי שהצטרף ולקרינגטון, רנדולף, בלייזר, הנקינס וסמית' שימשיכו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.7/ספורט1

אלבה ברלין נפרדה היום (שני) באופן רשמי מיובל זוסמן, שצפוי לחתום כעת בהפועל ירושלים אחרי שסיכם בשורותיה לשלוש שנים. "השחקן בן ה-25 השתמש בסעיף היציאה בחוזה ועוזב אותנו מוקדם", כתבו הגרמנים. "תודה על שתי עונות משותפות ובהצלחה בעתיד".

זוסמן יאחד כוחות בירושלים עם גבי צ'אצ'אשווילי, עוד מצטרף טרי לקבוצה, ששיתף איתו פעולה בנבחרות הצעירות של ישראל וזכה יחד איתו באליפות אירופה לנבחרות עתודה. זוסמן יהיה הישראלי הבכיר בסגל לצד המתאזרח לעתיד קאדין קרינגטון שכבר חתם רשמית על חוזה חדש. גם ליוואי רנדולף, זאק הנקינס ועוז בלייזר ממשיכים מהעונה שעברה, וגם ספידי סמית' שכבר סיכם על הארכת חוזהו, צפוי להישאר.

יובל זוסמן, אלבה ברלין. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
שוב בישראל. יובל זוסמן/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

זוסמן (1.98), תוצר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, עזב את קבוצת נעוריו לפני שנתיים לטובת אלבה ברלין במטרה לעשות קפיצת מדרגה בקריירה, אבל במהלך הקדנציה שלו בגרמניה סבל מפציעות וחוסר יציבות. בעונה החולפת הוא העמיד ממוצעים של 6.8 נקודות ו-2.9 ריבאונדים למשחק ביורוליג ובליגה הגרמנית העמיד שורה סטטיסטית משופרת של 8.8 נקודות, 3.7 ריבאונדים ו-1.8 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully