וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפ"א דחתה את תביעת מוסא בגאיוקו נגד מ.ס אשדוד

3.7.2023 / 15:08

הארגון דחה גם את תביעתו של דימיטריוס דיאמנטאקוס, אקס נוסף של הקבוצה שטען להפרת חוזה. עו"ד עמרי אפלבאום שייצג את אשדוד: "פיפ"א קיבלה את כל טענותינו בשני המקרים ופסקה סכומים מזעריים לטובת התובעים"

בהחלטות שניתנו לאחרונה, דחתה פיפ"א את תביעותיהם של שחקני מ.ס אשדוד לשעבר, מוסא בגאיוקו ממאלי ודימיטריוס דיאמנטאקוס היווני. בגאיוקו שחקן נבחרת מאלי אשר הצטרף לאשדוד בקיץ 2020 בהסכם ל-4 עונות משחקים, שוחרר ע"י המועדון בחודש אוקטובר 2022. הוא הגיש כנגד המועדון תביעה ע"ס של כ-1.4. מיליון ₪ בטענה כי אשדוד ביטלה את ההסכם עימו שלא כדין וכי נותרה חייבת לו סכומים רבים וכן כי עליה לשלם לא פיצוי בגובה מלוא שכרו עד תום תקופת ההסכם המקורית.

בפסק דין שניתן בחודש אפריל האחרון, קיבלה פיפ"א את טענותיה של אשדוד וקבעה כי השחקן הוא שביטל את ההסכם בין הצדדים ופסקה לזכותו סכום מינורי של כ-15,000 ₪ בלבד. בגאיוקו ועורכי דינו שקלו להגיש ערעור ל-CAS, אך בסופו של דבר לא עשו כן ולאחרונה פסק הדין של פיפ"א הפך לסופי וחלוט.

עורך דין עמרי אפלבאום. פירמת עו״ד גורנצקי GNY,
"פיפ"א קיבלה את כל טענותינו". עמרי אפלבאום/פירמת עו״ד גורנצקי GNY

דיאמנטקאוס היווני שיחק באשדוד במחצית השנייה של עונת 2021/22, הגיש לאחרונה תביעה נגד המועדון על סך של כ-110,000 אירו במסגרתה העלה טענות שונות כי אשדוד לא שילמה לו את מלוא הסכומים להם היה זכאי. גם במקרה זה דחתה פיפ"א את רובה ככולה של התביעה תוך קבלת טענות המועדון. פיפ"א קבעה כי על אשדוד לשלם לשחקן הפרשי שכר שמקורם בהפרשי שער היורו-שקל בסך כולל של 5,000 יורו בלבד.

יועמ"ש מ.ס. אשדוד אשר ייצג את הקבוצה בשני ההליכים בפיפ"א, עו"ד עמרי אפלבאום מפירמת עוה"ד גורניצקי GNY, התייחס להחלטות ומסר כי: "אכן ניתנו לאחרונה שתי החלטות הדוחות תביעות מנופחות ואופורטוניסטיות שהוגשו כנגד מ.ס. אשדוד. פיפ"א קיבלה את כל טענותינו בשני המקרים ופסקה סכומים מזעריים לטובת התובעים. מוסדות השיפוט של פיפ"א ידועים כמי שמגנים מאוד על זכויות השחקנים והעובדה שאף על פי כן נפסק מה שנפסק מדברת בעד עצמה ומעידה על כך שמ.ס. אשדוד התנהלה באופן נכון ומכבד בשני המקרים. אנו שמחים על התוצאה".

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully