וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקראה כיכר על שם מני בסון ז"ל בפתח תקוה: "שחקן נערץ ואהוב"

2.7.2023 / 18:37

בעיר עשו כבוד לכוכב הזכייה של הפועל פתח תקוה בגביע המדינה ב-1992, שהלך לעולמו לפני שנתיים: "בן אדם מיוחד". ראש העיר רמי גרינברג: "האיש ששימח את פתח תקוה ישאר בליבנו לנצח"

ראש עיריית פתח תקוה רמי גרינברג וחברי מועצת העיר קראו הערב (ראשון) כיכר על שם כדורגלן העבר שכיכב בהפועל פתח תקוה, מני בסון ז"ל, באם המושבות בין הרחובות מטולה וחדרה. בטקס המיוחד והמרשים נכחו מאות אורחים, ביניהם ההורים ציון ורחל בסון, אחיו של מני, אשתו שלי וילדיו.

שחקני עבר רבים, בהם זאב ויצחק זלצר, גיא יצחק, גדעון מרקוס, איתן בודניוק, אלי מחפוד, בני שבתאי, בני קוזושווילי, שחר ילין, ניר לוין, אלון בוליקן, עוז איליה, מוישיק מאירי, איז'ו ווינר, גבע מרכוס, דוד לוי, היסטוריון הפועל פתח תקוה ניסים קלדרון ורבים אחרים - הגיעו גם הם לאירוע.

מני בסון נולד ב-1968 והלך לעולמו ממחלה ב-2021. אלמנתו שלי אמרה בטקס: "הכרתי את מני בגיל 17, אהבתי הראשונה והיחידה, הדייט הראשון שלנו היה בחתונה של ניר אלון. היכן יש אנשים כמו מני, האיש שאחרי הזכייה בגביע המדינה 1992 נבחר לאיש השנה בעיר אותה אהב". אחותו נעמי: "אמא רחל הייתה מרכיבה על אופניים ילד בן שש לאימון כדורגל, חוצה את כל העיר, אבא ציון לא החמיץ שום משחק של מני. הוא היה שואב את הכל מהבית, הביא את האהבה לחבריו בקבוצה ולאוהדים הרבים, ילד ושחקן שבאש ובמים עבור חבריו".

כיכר על שם מני בסון, שחקן הפועל פתח תקוה לשעבר. אשר גולדברג, מערכת וואלה
כיכר על שם מני בסון, שחקן הפועל פתח תקוה לשעבר/מערכת וואלה, אשר גולדברג
ציון ורחל, הוריו של כדורגלן העבר מני בסון ז"ל, בטקס קריאת כיכר על שמו בעיר פתח תקוה. אשר גולדברג, מערכת וואלה
הוריו של מני בסון ז"ל, ציון ורחל, בטקס קריאת הכיכר/מערכת וואלה, אשר גולדברג

ראש עיריית פתח תקוה רמי גרינברג: "העיר פתח תקווה מנציחה את מני בסון בכיכר ליד מוסדות חינוך, גני ילדים, פארק ובתי ספר, ואולם ספורט. האיש ששימח את פתח תקוה ישאר בליבנו לנצח". ניר לוין: "שחקן אהוב ונערץ מני בסון, ששיחק לצדי. לא אשכח את המשחק נגד בית"ר ירושלים, פנדל לירושלים, השוער הדף אל קוזושווילי שמסר לי ותוך שניות מסרתי לבסון שכבש. בשירים ושערים לא הבינו איך פנדל של ירושלים הופך לשער של הפועל פתח תקוה".

ניסים קלדרון: "בסון היה שחקן שכולם אהבו, אוהדי הפועל פתח תקוה ואוהדי הקבוצות היריבות. לא לשכוח את מני לעולם". זאב זלצר: "הפועל פתח תקוה זכתה בגביע של 1992 בניצחון 1:3 על מכבי תל אביב. השערים של בסון בהארכה הביאו יחד עם חבריו שמחת על לפתח תקוה, יהי זכרו ברוך". איתן בודניוק: "מני בסון כדורגלן שסימל באישיותו אהבת אינסוף להפועל פתח תקוה, לכדורגל ולאלפי אוהדים. בן אדם מיוחד ואהוב ביותר בחייו". גדעון מרכוס: "אני מכיר את בסון מיום הגעתו להפועל פתח תקווה, הלוואי שהיו רבים כמו מני בסון גם היום. כדורגלן ענק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully