וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכנס או תחתון? ה"גולפאית הסקסית" נתפסה עם החצאית למטה ועוררה סערה

3.7.2023 / 0:01

פייג' ספיראנאק התכופפה במהלך אימון והבגד מתחת לחצאית נחשף. הגולשים התווכחו אם מדובר בתחתון או שמא במכנס קצר מדי: "זה לא חוקי". וכיצד הגיבה כאשר לא הוזמנה לטורניר ראווה?

פייג' ספיראנאק התכופפה במהלך אימון והבגד מתחת לחצאית נחשף/_paige.renee

במקביל לקריירת הגולף שהיא מנהלת, פייג' ספיראנאק ידועה בעיקר בזכות פעילותה ברשתות החברתיות והכינוי המחייב - "הגולפאית הסקסית". הספורטאית האמריקנית שבה לכותרות, כאשר הפעם זה נראה כי היא חשפה קצת יותר מדי.

כחלק מאימון שבו צילמה את עצמה בפעולה, ספיראנאק לבשה מיני - חצאית לבנה, וכשהתכופפה לא נותר מקום רב לדמיון. 3.8 מיליון עוקביה שצפו בסרטון הבחינו בתחתון הלבן שלבשה מתחת לחצאית, וברשתות החל דיון האם מדובר בתחתון, מכנסיים, או מכנסיים קצרים מדי.

פייג' ספיראנאק. אינסטגרם, צילום מסך
מכנס או תחתון?/צילום מסך, אינסטגרם

"ללבוש חצאית כזו קצרה אמור להיות לא חוקי", טען גולש אחד, בעוד אחר הוסיף כי "לא אמורים ללבוש מכנסיים כאלה קצרים מתחת לחליפת האימון". כאשר גולש כתב כי לא היו מכנסיים מתחת לחצאית, ספיראנאק בחרה להגיב: "אני לובשת מכנסיים, פשוט קצרים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

בהמשך ספיראנאק נשאלה על כך שלא תשתתף בטורניר גולף שנתי לסלבריטאים והשיבה: "לצערי לא הזמינו אותי. אמרו לי שאני לא אתן להם מספיק חשיפה ברשתות החברתיות". בהמשך התלוצצה והוסיפה כי "אני מניחה שארבעה מיליון עוקבים זה לא מספיק טוב. בכל מקרה, אני מבואסת שאיעדר, מקווה שכל מי שיהיה שם יהנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully