וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן נעצר בחשד לתקיפה: "חנק את בת זוגו כי עשתה לייק לגבר אחר"

2.7.2023 / 0:43

תקרית אלימה בארה"ב: שחקן הפוטבול חסן הייסקינס חשוד שהיכה את חברתו, בתגובה הכתה אותו במטאטא והשליכה את מכשיר הפלייסטיישן שלו

תקציר ניצחונה של מדיסון קיז על דריה קסאטקינה בגמר טורניר איסטבורן/ספורט1

שחקן הפוטבול חסן הייסקינס, הרץ האחורי של קבוצת טנסי טייטאנס, נעצר בארה"ב והואשם בתקיפה חמורה של בת זוגו בסוף השבוע, אחרי שעל פי הדיווחים חנק אותה. על פי ESPN, שמצטט דו"ח משטרתי, הייסקינס, שנה שנייה בליגה, התפרץ על חברה שלו, מקייה גרין, לאחר שראה שהיא "עשתה לייק" לתמונת אינסטגרם של גבר אחר.

השניים רבו, גרין השליכה נעליים שלו על הרצפה, ובתגובה הייסקינס דחף אותה לקרקע, השליך אותה על המיטה והשתמש בשתי ידיו כדי לחנוק אותה. גרין סיפקה למשטרה תמונות של חבורות על זרועה הימנית ועל הלחיים שלה, ושריטה על צווארה. כמו כן נטען שהשניים סטרו זה לזו.

בשלב מסוים במהלך הוויכוח גרין איימה לחתוך את צמיגי המכונית של הייסקינס אך הפסיקה כאשר הוא החל לנופף באקדח.

חסן הייסקינס, טנסי טייטאנס. Timothy T Ludwig, GettyImages
חסן הייסקינס, טנסי טייטאנס/GettyImages, Timothy T Ludwig
מקייה גרין, בת הזוג של חסן הייסקינס. אינסטגרם, צילום מסך
מקייה גרין, בת הזוג של חסן הייסקינס/צילום מסך, אינסטגרם

בהמשך היה ביניהם אירוע אלימות נוסף. השניים שוב התווכחו, הייסקינס השאיר אותה במסעדה ואילץ אותה לחזור הביתה במונית, וגרין זרקה כוס לעבר הייסקינס ולאחר מכן התחבאה בחדר השינה.

הייסקינס בתגובה שבר את דלת חדר השינה, וכשהתפתח ויכוח, גרין קרעה שרשרת בשווי 5,000 דולר מצווארו.

הייסקינס לכאורה ניפץ את הטלפון של גרין, ואז גרין תפסה את הטלפון של הייסקינס וניפצה את המכשיר לאחר שראתה שם תמונות של נשים עירומות, כך דווח ב-ESPN. הייסקינס אף טען שגרין שברה גם את מכשיר הפלייסטיישן 5 שלו והכתה אותו במטאטא.

הייסקינס נעצר ביום חמישי במחוז דייווידסון, טנסי, ושוחרר בערבות של 10,000 דולר. הוא מואשם בתקיפה בנסיבות מחמירות. גם גרין אמורה להופיע בבית המשפט. הרץ האחורי היה בחירת סיבוב רביעי ממישיגן ב-2022.

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully