וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משא ומתן מתקדם לקיום מירוץ אופניים באמירויות, בחריין וישראל

29.6.2023 / 18:12

בעלי קבוצת "ישראל פרמייר טק", סילבן אדמס, חשף כי המגעים לקיום "מירוץ השלום" מתקדמים והתקווה היא להוציאו לדרך כבר באוקטובר בשנה הבאה בהשתתפות קבוצות הרכיבה הגדולות בעולם כולל זו הישראלית

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.6/ספורט1

קבוצת האופניים הישראלית "ישראל פרמייק טק" ממשיכה להתכונן לטור דה פראנס, ורגע לפני שהמירוץ הרכיבה היוקרתי מכולם יוצא לדרך, בעלי הקבוצה סילבן אדמס חשף כי מתקיים משא ומתן מתקדם לארגון "מירוץ" השלום - מירוץ אופניים ענק שיתחיל באיחוד האמירויות, יימשך בבחריין ויסתיים בישראל - כדי לציין את הסכמי אברהם.

"אנחנו עובדים על התוכנית הזו מזה זמן ממושך והדברים נמצאים בשלב מתקדם מאוד", אמר אדמס, "יש לזה חשיבות עצומה לישראל ולכל המאמינים בשלום". אדמס הביע את תקוותו "שנצליח להוציא את המירוץ הזה לדרך כבר באוקטובר בשנה הבאה".

אדמס סיפר שבמירוץ הבין לאומי הענק מתוכננות ליטול חלק 18 מהקבוצות המקצועניות הגדולות בעולם כולל הקבוצות המקצועניות של בחריין ושל איחוד האמרויות, שנמנות על צמרת הקבוצות בעולם. "ישראל פרמייר טק" אף היא ברשימת ה 18 הקבוצות הגדולות בעולם והיא תייצג את ישראל.

קבוצת ישראל פרמייר טק. ישראל פרמייר טק, אתר רשמי
מזרח תיכון חדש. רוכבי "ישראל פרמייר טק"/אתר רשמי, ישראל פרמייר טק

לפי הפורמט המתוכנן , ייפתח המירוץ בשני שלבים באמירויות (או בבחריין) ומשם יעבור למדינה השכנה ולבסוף יטוסו הרוכבים לישראל ברכבת אווירית לעוד יום או שניים של מירוץ בישראל. למירוץ כבר ניתן שם - "מירוץ השלום" - ובמו"מ מעורבים גם ראשי הפדרציה העולמית לאופניים שיתנו חסות למירוץ שינעל את עונת המירוצים באירופה מדי שנה.

באשר לטור דה פראנס, שייצא לדרך בשבת הקרובה בבילבאו שבחבל הבאסקים בספרד, כרוכבי הקבוצה הישראלית יתחרו במדים שעוצבו בצבעי סימון "שביל ישראל" כדי לקדם את ישראל. "אני מרגיש שזו זכות גדולה להיות שגרירים של ישראל" אמר סילבן שהביע ביטחון "שהקבוצה תעשה חיל בטור דה פראנס. אני מקווה שעם ישראל יתייצב מאחורינו ויתן לנו רוח גבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully