וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "עירוני קרית שמונה צריכה לעלות ליגה, והיא תעלה ליגה"

29.6.2023 / 12:31

המאמן במסיבת העיתונאים: "לא הייתי מגיע אם לא הייתי רואה את התשוקה של איזי, אני עד לזה שהוא נותן את כל כולו". חבשי: "בטוח שחזן ובניון יעקבו אחריי בלאומית"

שרון דוידוביץ', אורי אוזן ואשרת עיני מדווחים מגאורגיה ביום שאחרי העלייה לרבע גמר היורו/ספורט1

עירוני קרית שמונה ערכה הבוקר (חמישי) מסיבת עיתונאים לרגל פתיחת העונה הראשונה שלה בליגה הלאומית בתום 13 שנים רצופות בליגה הבכירה. לשאלות העיתונאים ענו המאמן החדש שי ברדה והקפטן עאיד חבשי, שמיהרו להצהיר שהמטרה היא לשוב לליגת העל תוך עונה אחת.

"קרית שמונה צריכה לעלות ליגה והיא תעלה ליגה", אמר ברדה בפתח דבריו, "זו קבוצה שחייבת להיות בליגת העל. יש שבעה מועדונים שהצליחו לזכות בכל התארים וקרית שמונה זה אחד מהם - אנחנו נחזור לליגת העל, לא הייתי מגיע אם לא הייתי רואה את התשוקה המדהימה של איזי ושל כל אנשי המועדון. צריכים לשנס מותניים ולעשות את זה".

עאייד חבשי, שי ברדה, בלם ומאמן עירוני קרית שמונה. שלמה וייס
עאייד חבשי, שי ברדה, בלם ומאמן עירוני קרית שמונה/שלמה וייס

עוד אמר ברדה על המטרה להעפיל לליגת העל תוך עונה: "מי שחושב שזה יהיה טיול, טועה. לא עולים ליגה במרץ, אלא בסוף מאי וזה מה שנצטרך לעשות. נעשה את זה רק עם שחקנים שרוצים להיות פה, כמו חבשי שזו זכות ענקית שהוא איתנו ושהצלחנו להשאיר אותו כי לטעמי הוא הבלם הטוב בישראל. זו גם אימרה מצד המערכת שהצליחה להשאיר את חבשי וזה מעיד לא פחות על השחקן - אני לא זוכר הרבה מקרים ששחקן בסדר גודל כזה נשאר בליגה הלאומית".

על חיזוק הסגל אמר: "יישארו פה שחקנים שרוצים להיות פה וגם לא סיימנו עם ההחתמות, הסגל לא הושלם. חסרים לנו עוד שלושה שחקנים כדי להשלים את הפאזל ואני עד לזה שאיזי נותן את כל כולו ועובד. האני מאמין שלי הוא שקבוצת כדורגל שנבנית לא חייבת להיות מושתת על סכומי כסף מופרזים, צריך להיות איזון בין שחקנים עם ותק להרבה צעירים. בשנה שעברה במכבי פתח תקווה היה לי את טוקלומטי והדר פוקס שמשום מקום הגיעו - הרבה פעמים חושבים שכסף יקנה עליה, אבל זה לא נכון, צריך לאזן עם עוד הרבה אלמנטים ועם צעירים".

ברדה גם התייחס להישגי הנבחרות הצעירות: אני מברך על הישגים יוצאי דופן. הרבה מאוד פעמים כשיש דור חדש של שחקנים מוכשרים, יש שינוי תפיסה מצד המועדונים לגבי מחלקות הנוער. היום הן מתוקצבות בצורה יוצאת דופן, ההישג של הנבחרות הוא אדיר ומגיע שאפו, אני באמת חושב שזה לא משהו רגעי".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מוחמד אבו פאני, עאיד חבשי, שחקני נבחרת ישראל באימון. דני מרון
חבשי בנבחרת. "יודע מה אני שווה והם יודעים מה אני שווה"/דני מרון

לאחר מכן היה זה חבשי ששוחח עם העיתונאים והסביר את ההחלטה להישאר בקרית שמונה מהליגה הלאומית, חרף היותו שחקן נבחרת ישראל ובלם מבוקש בקבוצות ליגת העל: "היו לי הרבה הצעות מליגת העל ואחרי שהייתי בנבחרת שבועיים והיה לי חופש קצר, נפגשתי עם איזי, ברדה ויוסי אדרי והייתה שיחה מאוד חיובית. אני שלם עם ההחלטה וזה כבוד גדול להיות בקרית שמונה. חתמתי על הסכם חדש לשלוש עונות ולא הייתי עושה את זה אם לא הייתי רואה שהמועדון שייך לליגת העל ורוצה לעלות".

על היותו שחקן נבחרת בלאומית, אמר: "תמיד אמרתי שאני רוצה לחזור לנבחרת ישראל ועשיתי את זה למרות שירדנו ליגה. לקחתי את הירידה מאוד קשה, אבל ממשיך בדרך שלי ובטוח שיוסי בניון ואלון חזן ימשיכו לעקוב אחריי גם בלאומית. אני יודע מה אני שווה והם יודעים מה אני שווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully