וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התשובה של לוזון למבקרים: "כולם צריכים להוריד את הכובע בפניו"

29.6.2023 / 8:00

המאמן המושמץ סגר מעגל: "הוא חתום אולי על ההישג הגדול בתולדות הכדורגל הישראלי". השחקנים חגגו בטירוף: "הוכחנו שאנחנו לגמרי חלק מהרמה הזאת". מורגן עשוי להחליף את רביבו מול גאורגיה: "לא חוששים מהאווירה". כיוף בכוננות: פרץ יימנע מצהוב?

לירן שכנר ואורי אוזן חוגגים את עליית ישראל לרבע גמר היורו צעירות מיד אחרי שריקת הסיום/ספורט1

חלום מטורף ובלתי ייאמן. כך הגדירו אנשי ושחקני הנבחרת הצעירה את ההישג המרשים בדמות העפלה לרבע גמר היורו בעקבות הניצחון 0:1 אמש (רביעי) על צ'כיה במחזור הנעילה של שלב הבתים. בסיום המשחק חגגו השחקנים בחדרי ההלבשה במשך דקות ארוכות, ולא שכחו את חבריהם הפצועים שנעדרים מהטורניר כשצירפו אותם לחגיגות באמצעות שיחות וידאו.

לפני המשחק אמר גיא לוזון לשחקנים: "אם אתם רוצים להגיע לאולימפיאדה, אתם צריכים להיות אלופים. ובשביל להיות אלופים, צריכים להציג משחק הקרבה ולהישאר סבלניים". בסיום אמר המאמן לשחקנים שהם הוכיחו לכולם שהם באמת אלופים.

לוזון ספג לא מעט ביקורות בתקופה האחרונה, אך בשורה התחתונה, הישג השיא של הנבחרת הצעירה רשום כעת על שמו. "כולם צריכים להוריד את הכובע בפני גיא. הוא חתום אולי על ההישג הכי גדול של הכדורגל הישראלי לדורותיו", אמרו בנבחרת.

גיא לוזון חוגג את שער הניצחון של הנבחרת הצעירה. ספורט1, צילום מסך
הערב שלו. לוזון חוגג/צילום מסך, ספורט1

"אפילו לפני המשחק אתמול לא היו הרבה שהאמינו שאנחנו מסוגלים לעשות את זה, אבל אנחנו האמת האמנו לאורך כל הדרך", סיפר אחד השחקנים בנבחרת. "נפלנו על בית המוות, אבל הוכחנו שאנחנו לגמרי חלק מהרמה הזאת".

אחרי המשחק חזרו השחקנים למלון ולא יצאו לחגוג את הניצחון, אלא החלו לנוח לקראת האתגר העצום שמחכה להם ברבע הגמר נגד גאורגיה בשבת. המשחק עשוי להיות אחד המשחקים הכי גורליים בתולדות הכדורגל הישראלי, משום שניצחון יבטיח בסבירות לא קטנה את המקום באולימפיאדה - אם אנגליה או צרפת יעפילו לחצי הגמר.

היום ייסעו אנשי הנבחרת לטביליסי וישהו בעיר הבירה בה גם ייערך המשחק. בנבחרת הבהירו שלמרות שעל הנייר גאורגיה פחות נוצצת מהיריבות בשלב הבתים, מחכה לה משחק קשה מאוד. "מול נבחרת מארחת עם עשרות אלפי אוהדים ביציעים, זה תמיד קשה", ניתח שחקן נוסף. "הם גם סיימו ראשונים בבית קשה וזה לא קרה סתם כך. אבל שוב, אנחנו נבוא כדי לנצח".

עומרי גנדלמן נבחרת ישראל הצעירה. באדיבות אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
מי מפחד מ-60 אלף צופים? הנבחרת חוגגת/אתר רשמי, באדיבות אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

אם יש משהו שיכול מעט היה לאכזב אתמול את הנבחרת הוא העובדה ששער נוסף של הנבחרת היה מעמיד אותה בעמדה טובה מאוד בקרב על המקום החמישי ששווה אף הוא כרטיס לאולימפיאדה, גם אם תפסיד ברבע הגמר. הנבחרת סיימה שביעית בבתים לפי הקריטריונים של אופ"א ושער נוסף היה מעלה אותה למקום השישי על חשבון פורטוגל. "האמת שלא ידענו על זה וגם לא דיברנו על זה", אמר גורם בנבחרת. "נצטרך לנצח את גאורגיה ולא להתעסק בחישובים".

רוי רביבו ייעדר מהמשחק בשל צבירת כרטיסים צהובים, ומי שעשוי לתפוס את מקומו הוא זיו מורגן. אל המשחק יגיעו דניאל פרץ, עילי חג'ג', עומרי גנדלמן, ענאן חלאיילי, אוסקר גלוך, גיל כהן ועדן קארצב במרחק כרטיס צהוב אחד מהיעדרות בחצי הגמר, אם ישראל תגיע לשם. שריף כיוף נמצא כבר בהיכון, ואם פרץ יספוג צהוב, שוער מכבי חיפה יצטרך להצטרף מיידית למחנה הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully