וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדר הספורט התחתן עם חברתה של בתו, איתה בגד באשתו כשחלתה בסרטן

29.6.2023 / 0:01

המנחה המפורסם ריצ'רד קיז הפך לאחת הדמויות השנואות בספורט הבריטי אחרי שהיה מעורב בשורה של שערוריות. השבוע מצבו בדעת הקהל החריף אחרי שנשא לאישה את חברתה הקרובה של בתו שצעירה ממנו ב-32 שנים, איתה ניהל רומן אסור בעיתוי מחריד

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.6/ספורט1

ריצ'רד קיז נודע בשנים האחרונות כאחת הדמויות המושמצות ביותר בספורט הבריטי - אבל השבוע הוא הסיט את דעת הקהל נגדו עוד יותר מבדרך כלל. זה קרה אחרי שקיז, מגיש ומנחה מיתולוגי של תוכניות ומשדרי ספורט באנגליה, התחתן בטקס חשאי ומצומצם עם עורכת הדין לוסי רוז. קיז בן ה-66 ורוז בת ה-34 ניהלו רומן מחוץ לנישואים לפני מספר שנים, בשעה שאשתו של קיז נאבקה במחלת הסרטן.

אבל מכאן הסיפור רק הולך ומסתבך: רוז הייתה באותן שנים החברה הקרובה של בתו הצעירה של קיז, והתברר כי הרומן האסור בין השניים נרקם בפעמים הרבות בהן היא הגיעה לבקר בבית המשפחה. באחת הפעמים היא נשארה לישון אצל חברתה, והתנשקה עם אביה בשעת לילה מאוחרת כשכולם ישנו.

ריצ'רד קיז שדר סקיי לשעבר. מתוך טוויטר, אתר רשמי
משמאל: ריצ'רד קיז עם בתו וחברתה. מימין: קיז עם חברתה ביום חתונתם/אתר רשמי, מתוך טוויטר
ריצ'רד קיז שדר סקיי לשעבר. מתוך טוויטר, אתר רשמי
קיז עם אשתו ובתו. הקשר נותק/אתר רשמי, מתוך טוויטר

את הרומן חשפה אשתו של קיז לאחר שהתעורר אצלה חשד שבעלה בוגד בה. היא התחזתה אליו והתכתבה עם הפילגש בהודעות טקסט, שהוכיחו לה סופית שבין השניים מתנהל רומן ארוך. בעקבות החשיפה, אשתו של קיז התגרשה ממנו כעבור 36 שנים. מאז, גם שני ילדיו של קיז מנישואים עם אשתו הראשונה ניתקו איתו קשר. באופן טבעי, בתו גם הסתכסכה עם החברה רוז.

אשתו של קיז סיפרה בשנים האחרונות כי מצבה הבריאותי והנפשי הידרדר בעקבות חשיפת הרומן, ש"הגיע משום מקום". לדבריה, לאחר הגירושים המתוקשרים היא התמכרה לאלכוהול וסבלה מדיכאונות. אבל קיז ורוז המשיכו להתקרב, ומערכת היחסים ביניהם הלכה והתהדקה למרות שמפרידות ביניהם 32 שנים, ועל אף העובדה שחיזוק הקשר רק הלך והרחיק את קיז מהתא המשפחתי. השבוע הם כאמור התחתנו בטקס מצומצם וחשאי, אליו הגיעו מספר אורחים בודדים. מיותר לציין שמהטקס נעדרו בני משפחתו של קיז, כולל אשתו ובתו.

"אני איש בר מזל. זכיתי באישה יפהפיה מבפנים ומבחוץ, שהחיים איתה עם ירח דבש אחד ארוך", אמר קיז ל"סאן".

אשתו של קיז חושפת: כך גיליתי את הרומן

לאורך השנים היה קיז מעורב בשערוריות רבות. בשנת 2011, אחרי שעשה התקדמות מטאורית בתקשורת הספורט בבריטניה והפך למגיש הראשי של רשת "סקיי", הוא איבד את משרתו בעקבות שורה של התבטאויות שוביניסטיות וסקסיסטיות שהשמיע בשידור, מבלי שידע שהמיקרופון פתוח.

בשידור המדובר, במשחק בין ליברפול לוולבס הוא והפרשן אנדי גריי לגלגו על הקוונית סיאן מייסי-אליס ואחרי ששרקה לנבדל שנוי במחלוקת, טענו ש"היא בכלל לא מכירה את החוקים".

ההתבטאויות הסקסיסטיות של קיז

במקרים אחרים נתפס קיז בהתבטאויות סקסיסטיות אחרות, ובסופו של דבר איבד את עבודתו. הסקנדלים בהם היה מעורב קיז בשנים האחרונות, הפכו אותו כאמור לדמות מושמצת ומעוררת סלידה. באתר "FourFourTwo" דירגו אותו בעבר במקום החמישי ברשימת 50 האנשים השנואים ביותר בכדורגל הבריטי.

"שונא נשים, פרימיטיבי, שוביניסט ומעל הכל איש משפחה מזעזע - ריצ'רד קיז הוא כל מה שאפשר להיגעל ממנו", נכתב אודותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully