וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצה "ישראל פרמייר טק" חשפה את המדים החדשים לטור דה פראנס

28.6.2023 / 11:16

שמונת רוכבי הקבוצה הישראלית ילבשו במירוץ היוקרתי מכולם שיחל בשבת מדים ייחודיים שעוצבו בהשראת "שביל ישראל" ויציגו את ישראל כיעד תיירות

קבוצת האופניים המקצוענית הישראלית "ישראל פרמייר טק" תתחרה במרוץ האופניים הגדול בעולם - "הטור דה פראנס" - במדים מיוחדים שעוצבו בהשראת "שביל ישראל" החוצה את ישראל מדן ועד אילת, זאת במטרה להציג ליותר ממיליארד בני אדם מרחבי העולם שיצפו במרוץ במשך 3 השבועות הקרובים את אתרי התיירות של מדינת ישראל.

הטור דה פראנס, אחד מאירועי הספורט הנצפים ביותר בעולם, יזנק בשבת הקרובה בבילבאו בירת חבל הבסקים ויחצה את צרפת ושרשראות הרי הפירנאים והאלפים עד לסיום בשדרות האליזה בפריס ב 21 ביולי. קבוצת "ישראל פרמייר טק" תיטול חלק במרוץ זו הפעם הרביעית בתולדותיה, והיא תנצל את הבמה האדירה והנדירה כדי לעלות את ישראל על המפה בצורה יוצאת דופן.

מדי טור דה פראנס. ישראל פרמייר טק, מערכת וואלה
המדים החדשים שילבשו הרוכבים בטור/מערכת וואלה, ישראל פרמייר טק

לשם כך, עוצבו מחדש מדיה של הקבוצה בצבעי לבן כחול וכתום, שהם צבעי הסימון של "שביל ישראל" על 55 מקטעיו ו 1001 הקילומטרים מתל חי שבצפון ועד אילת. קו מתאר השביל עצמו מופיע בחזית חולצות הרוכבים, וכל זאת במטרה להציג את האזורים בישראל. מהכינרת, ירושלים, חופי תל אביב מצדה, מכתש רמון ואתרים רבים אחרים.

מדי שמונת רוכבי הקבוצה לטור דה פראנס עוצבו במיוחד להפוך למעין פלטפורמת חיה ונושמת של מה שיש לישראל להציע. הקבוצה זכתה לחשיפה עצומה כאשר השיגה שני ניצחונות היסטוריים, והמטרה בטור דה פראנס היא לעשות זאת בטור דה פראנס השנה במדים המקדמים את ישראל כיעד תיירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully