וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה בדקו את מצבו של נטע לביא, שהבהיר שיישאר ביפן

28.6.2023 / 14:10

בקבוצה בדקו האם השחקן שעזב בינואר לאוסקה יהיה מעוניין בחזרה, אך הקפטן לשעבר הבהיר שהוא אינו חושב ככל על חזרה לישראל. דגו יצטרף מחנה האימונים ביום שישי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.6/ספורט1

מכבי חיפה גיששה בסביבת נטע לביא במטרה לבדוק היתכנות להחזירו לקבוצה. לביא כידוע עזב בחודש ינואר לגמבה אוסקה בליגה היפנית, ובקבוצה היו שמחים מאוד לראות אותו חוזר לקבוצה. למרות הגישושים, בסביבת לביא הבהירו שהשחקן מרוצה ביפן ואין הוא שוקל בכלל בשלב זה חזרה לישראל.

נטע לביא, שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
לא שוקל חזרה לישראל. נטע לביא/ברני ארדוב

בתוך כך, מאמן הקבוצה מסאי דגו ייצא ביום שישי למחנה האימון באוסטריה ויחבור לקבוצה. דגו הודיע לאנשי הקבוצה על החלטתו ולמעשה ינהל את האימונים החל מסוף השבוע. המאמן כידוע יושב שבעה בשל מות אביו ולא יצא אתמול עם הקבוצה למחנה, אך כעת הודיע שיצטרף כבר בעוד יומיים.

בחיפה מקווים מאוד להתגבש גם עם הצוות וגם עם השחקנים החדשים והצעירים במחנה האימון. עילאי חג'ג' וענאן חלאיילי יצטרפו מיד עם סיום הקמפיין של הנבחרת הצעירה בעוד עבדולאי סק ופרנזי פיירו צפויים להצטרף בשלב מאוחר יותר.

מחר (חמישי) תשחק האלופה הישראלי מול קלוז' הרומנית (19:30, ספורט1) למשחק ההכנה הראשון שלה במחנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מסאי דגו, מאמן מכבי חיפה. ראובן כהן, מכבי חיפה, אתר רשמי
יפסיד מעט מאוד זמן. מסאי דגו/אתר רשמי, ראובן כהן, מכבי חיפה

בחיפה ממשיכים בחיפושים אחר עוד שחקנים לחיזוק הקבוצה, הן בעמדת הקשר האחורי והן בהגנה. השאיפה היא להחתים שחקן שיכול לשחקן הן בעמדת הבלם והן בעמדת המגן השמאלי.

"המטרה של המחנה היא להיות מוכנים במאת האחוזים למשחקים באירופה", הסבירו במועדון. "בסוף רוב הסגל שיחק פה בעונה שעברה, אבל ברור לכולנו שהיו שינויים משמעותיים וצריך להתחבר מחדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully