וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבקרה מתכוונת לבחון לעומק את הערבויות של קבוצת מינצברג

28.6.2023 / 6:45

הבעלים היוצאים של הפועל תל אביב העבירו אותות אזהרה להתאחדות: "קורים יותר מדי דברים שגורמים לנו לא לסמוך על המינצברגים". החשש: ההנהלה הנוכחית תתקשה להעביר תקציב, תסתפק במספר קטן של החתמות ותעמיד סגל שיורכב ברובו משחקנים צעירים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.6/ספורט1

בעוד הבעלים היוצאים של הפועל תל אביב מתכתשים עם קבוצת מינצברג בנוגע לשאלה מי יישא בגירעון, בבקרת התקציבים מתכוונים לבחון בפינצטה את ערבויות המועדון בעת העברת התקציב לעונה הנוכחית. על פניו, נראה שלאדומים לא יהיה פשוט בכלל להעביר תקציב עם שכר שחקנים ראוי.

בעונה שעברה שכר השחקנים של הקבוצה עמד על כ-13 מיליון שקלים בעונה בה נמכרו שחקנים ב-9 מיליון. השנה המטרה הייתה להעלות את התקציב ל-15 מיליון, אך עם הגירעון שנוצר ולאור הקשחת התנאים של הבקרה, קשה לראות את זה קורה.

מבחינת ההתאחדות והבקרה, בעלים חדשים (מה עוד שהאמריקאים עדיין לא מוגדרים ככאלה) נמצאים תחת מבחן ועוברים בדיקות מעמיקות בשנה הראשונה, במיוחד על רקע העובדה שהבקרה מקבלת איתותי אזהרה מהבעלות היוצאת.

דייוויד מינצברג הפועל תל אביב. דני מרון
יותר מדי סימני שאלה? דייוויד מינצברג/דני מרון

אחד הבעלים היוצאים של האדומים אמר אתמול: "אנחנו מעבירים את החששות שלנו להתאחדות ולבקרה, מבלי קשר לעניין האישי שלנו. יותר מדי דברים קורים שגורמים לנו לא לסמוך עליהם".

גם הצ'קים שמגיעים לזאב גרינברג ובועז תושב בוטלו. מבחינת הבקרה לא מדובר בכסף של הפועל תל אביב והיא תדרוש ערבויות לתשלום הצ'קים. בנוסף מגלים האמריקאים התחייבויות ישנות כמו תשלומים לסוכנים וספקים, ולכן דוחים אותם להמשך העונה. כמו כן, לאור הקשיים גם פסקי פיפ"א חדשים ובוררויות קטנות בארץ ייכללו בתקציב. כרגע נראה כי המועדון יצרף עוד 2-3 שחקנים והסגל יורכב ברובו מהצעירים המוכשרים של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully