וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון יעבור למערך יהלום: "זה גמר גביע". טוקלומטי יפתח

27.6.2023 / 19:07

הנבחרת הצעירה חייבת ניצחון על צ'כיה כדי לשמור על סיכוי להעפיל לרבע הגמר, המאמן: "רצינו להגיע למשחק האחרון כשהוא מאני טיים. זה לא רלוונטי מי יותר טובה, הכל פתוח". התלבטות בין בר לאזולאי (רביעי, 19:00, ספורט1)

גיא לוזון מדבר לקראת המשחק של הנבחרת הצעירה מול צ'כיה/ספורט1

הנבחרת הצעירה של ישראל תעלה מחר (רביעי, 19:00, ספורט1) למחזור הנעילה בשלב הבתים של יורו הצעירות, שיקבע האם הנבחרת תעלה לראשונה בהיסטוריה לרבע הגמר. היריבה שתתייצב מול הנבחרת היא צ'כיה, שלמעשה תלויה בעצמה.

הצ'כים מדורגים במקום השני בבית עם שלוש נקודות (אחרי אנגליה שהבטיחה העפלה עם 6 מ-6), בעוד גרמניה וישראל משתרכות אחריה עם נקודה כל אחת. ישראל חייבת לנצח כדי לשמור על סיכוי לעלות, כאשר שלוש נקודות יספיקו לה אם גרמניה תמעד מול אנגליה או תסיים בהפרש שערים נחות משל גיא לוזון.

גיא לוזון מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל. אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
סגל מלא. לוזון/אתר רשמי, אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

אחרי ה-1:1 מול גרמניה וההפסד 2:0 לאנגליה בנבחרת מתמקדים בצ'כיה. כוכב הנבחרת ומי שבישל את השער היחיד שלה עד כה בטורניר, אוסקר גלוך, התכונן: "למדנו את צ'כיה ונבוא מוכנים, נבוא לנצח כי אין אפשרות אחרת. צ'כיה היא נבחרת מצוינת וראינו את זה בווידאו שהראו לנו. נבוא לעשות את הכי טוב שלנו".

בריאיון לשליחי ספורט1 לגאורגיה הוסיף לוזון: "אין ספק שלפני הטורניר או כשהסתיימה ההגרלה, כולנו רצינו בבית כזה להגיע למשחק האחרון אחרי גרמניה ואנגליה כשהוא עדיין מאני טיים. הגענו אליו ועכשיו זה גמר גביע, זה לא רלוונטי מי יותר טובה ומי הפייבוריטית. במשחק גמר הכל יכול לקרות והכל פתוח".

הבלם גיל כהן אמר לשליחי ספורט1: "צ'כיה היא לא שם נוצץ על הנייר כמו אנגליה וגרמניה, אבל היא בהחלט נבחרת חזקה. למדנו על החוזקות שלה ובאים לעשות את העבודה. כולם יודעים פה שמחר זה המאני טיים, מרוכזים בעצמנו. המשחק מול אנגליה? הרגשנו מולנו נבחרת חזקה ומאומנת, אלה כשרונות ברמה שרואים רק בטלוויזיה. עשינו את הכי טוב שלנו, נקווה שאם נפגוש אותם שוב אז נדע לצאת עם ידינו על העליונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

"באים לעשות את העבודה": צפו בגיל כהן מתכונן למשחק

גיל כהן מדבר לקראת משחק הנבחרת הצעירה מול צ'כיה/ספורט1

לוזון יהנה מסגל מלא אחרי שעדן קארצב חוזר מהרחקה, ולאחר שאף אחד מהשחקנים שהיו בסכנת הרחקה לא ספגו כרטיס צהוב במחזור הקודם מול אנגליה. לפי התרגול באימון יעבור לוזון לשיטת יהלום, כאשר עומרי גנדלמן ועדן קארצב ישחקו. המאמן מתלבט בין איתן אזולאי לארד בר, בעוד שמקדימה יעלה בפעם הראשונה ב-11 עידן טוקלומטי לצד אוסקר גלוך ודור תורג'מן.

הרכב משוער: דניאל פרץ, כרם ג'אבר, גיל כהן, סתיו למקין, רוי רביבו, עדן קארצב, עומרי גנדלמן, ארד בר, אוסקר גלוך, עידן טוקלמטי, דור תורג'מן.

שחקני נבחרת צ'כיה הצעירה חוגגים. GettyImages
ימשיכו להדהים את הבית בדרך לרבע הגמר? שחקני צ'כיה/GettyImages

בצד הצ'כי מודעים לעובדה שנקודה תספיק להם להבטיח את המקום השני בבית ולרשום העפלה מדהימה לשלב הרבע הגמר. הניצחון במחזור הקודם 1:2 על גרמניה שם את הנבחרת הצ'כית בעמדה נהדרת להעפלה, כשהיא תוכל לרשום עלייה ראשונה משלב הבתים מאז הטורניר שנערך ב-2011.

בשלושת המשחקים האחרונים של הנבחרת הצעירה של צ'כיה היא לא הפסידה, אך בשני הטורנירים האחרונים בהם השתתפה היא רשמה הפסדים במחזור הסיום של שלב הבתים, במה שעשוי לתת מקום לאופטימיות בקרב השחקנים של גיא לוזון.

הרכב משוער: ויטסאלב יארוש, אדם גבריאל, מרטין ויטיק, רובין הרנאץ', מיכאל פוקאלה, מתאיי ואלנטה, לוקאש צ'רב, יאן ז'מבורק, ואסיל קושיי, אדם קראבק, ואצלב סייק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully