וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא דגו ופיירו, אך עם מנחם: מכבי חיפה המריאה למחנה באוסטריה

27.6.2023 / 16:36

החלוץ שמשחק עם האיטי בגולדן קאפ ייעדר מרוב המחנה ואולי מכול, המאמן שיושב שבעה על אביו יחליט מתי ואם בכלל להצטרף והמגן מורשה לקיים אימונים קלים בלבד. גולדברג בתנב"ג: "יש כאן פוטנציאל אדיר". אם בלטקסה לא יגיע, הקבוצה תשקול את אופציית מורגן

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.6/ספורט1

מכבי חיפה יצאה היום (שלישי) למחנה האימון באוסטריה במצב לא אידיאלי מבחינתה. חלוץ הקבוצה פרנזי פיירו עושה חיל בטורניר הגולדן קאפ עם נבחרת האיטי ולא ייצא למחנה, כשבחיפה מבינים שלמרות שקיוו שפיירו ישתחרר מוקדם יותר אם האיטי לא תצליח בטורניר, כעת ישנו סיכוי סביר שהשחקן ייעדר מרוב המחנה ואולי אף מכולו.

מלבד פיירו, ייעדר לפחות מהימים הראשונים גם המאמן מסאי דגו שיושב שבעה על אביו. כידוע, דגו החליט שלא לטוס היום עם הקבוצה ובחיפה הבהירו לו שההחלטה תהיה שלו ללא כל לחץ מצידם והוא יחליט מתי ואם להצטרף למחנה. עילאי חג'ג וענאן חלאילי יצטרפו למחנה האימון לאחר יורו הצעירות וגם זה תלוי כאמור במשחק מחר מול צ'כיה, כשההעפלה לרבע הגמר ולשלבים גבוהים יותר כאמור תעכב את הגעתם.

בשדה התעופה אמר שון גולדברג: "אני רוצה להשתתף בצערו של מסאי דגו. אנחנו פותחים עונה חדשה, זה מרגש וכיף. לא הספקנו התאושש מחגיגות העונה הקודמת וכבר יש משימות חדשות. יש לנו מחנה ארוך כדי להתלכד חברתית ומקצועית. יש פה הרבה שחקנים חדשים ואיכותיים מאוד, יש כאן פוטנציאל אדיר".

האזינו לשלמה וייס לקראת מחנה האימונים של מכבי חיפה

פרנזי פיירו, חלוץ נבחרת האיטי. Omar Vega, GettyImages
יצטרף באיחור למחנה, אם בכלל. פיירו/GettyImages, Omar Vega

בחיפה רוצים מאוד להנחית כבר למחנה קשר אחורי זר כדי שזה ישתלב כמה שיותר מהר. במועדון רוצים מאוד את קווין לניני, אך בשלב זה השחקן לא מתלהב מהאפשרות לשחק בישראל. כמו כן, בחיפה ממשיכים בשיחות עם מתן בלטקסה, אך אם זה לא יגיע בחיפה יפנו לאופציות אחרות ביניהן גם זיו מורגן.

מי שכן יצא עם חיפה למחנה האימון הוא המגן הצעיר עיליי פיינגולד שנפגש אתמול עם ראשי המועדון והבהיר להם גם בפגישה שהוא מנסה למצות אופציות בחו"ל. בחיפה הבהירו שהם מעוניינים שפיינגולד יחתום על חוזה חדש, אך בפגישה לא נכנסו הצדדים לפרטיים קונקרטיים. יחד עם זאת הסכימו הצדדים שהמגן ייצא עם הקבוצה למחנה האימון ובמהלכו או לאחריו ייפגשו שוב על מנת לקבל החלטה סופית בנוגע לעתידו.

מי שעוד המריא למחנה זהו סאן מנחם שכמו בכל אימוני טרום העונה עד כה, מורשה לערוך אימונים חלקיים וקלים בלבד, שלא כוללים מגע. ההערכה היא שתוך חודש יתקבלו תשובות סופיות לגבי מצבו הרפואי.

אריק שוראנוב, חלוץ מכבי חיפה. מיכאל חי, מכבי חיפה, אתר רשמי
גם הוא על המטוס לאוסטריה. אריק שוראנוב/אתר רשמי, מיכאל חי, מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה בדרכם למחנה האימונים באוסטריה. מיכאל חי, מכבי חיפה, אתר רשמי
שחקני מכבי חיפה בדרכם למחנה האימונים באוסטריה/אתר רשמי, מיכאל חי, מכבי חיפה

הסגל המלא שיצא למחנה: שריף כיוף, רועי פוקס, איתמר ניצן, דניאל סונדגרן, עיליי פיינגולד, רועי אלימלך, מאור קנדיל, שון גולדברג, אורי דהן, סאן מנחם, פייר קורנו, רמי גרשון, עלי מוחמד, אביאל זרגרי, גוני נאור, באסם זערורה, מחמוד ג'אבר, צ'ארון שרי, דיא סבע, דולב חזיזה, ליאור רפאלוב, מאוויס צ'יבוטה, סוף פודגוראנו, חמזה שיבלי, אריק שוראנוב, דין דוד. בהמשך יצטרפו שחקני הנבחרות ובהם עבדולאי סק, עילאי חג'ג' וענאן חלאיילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully