וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציוץ של "הגולפאית הסקסית" עורר סערה: "איזו צביעות"

27.6.2023 / 7:15

פייג' ספיראנאק הפכה לדוגמנית וכוכבת רשת מפורסמת עם מיליוני עוקבים בזכות התמונות הפרובוקטיביות שלה. כעת היא גם זוכה לתמיכה מהמין הנשי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.6/ספורט1

פייג' ספיראנאק הייתה גולפאית מקצוענית שבמהרה הבינה את הפוטנציאל שקיים ברשתות החברתיות ועשתה הסבת מקצוע: במקום להתחרות בסבב המקצועני, החלה לדגמן והשקיעה בטיפוח עמוד האינסטגרם שלה. מספר שנים חלפו מאז והיא כוכבת מפורסמת עם מיליוני עוקבים ברשתות החברתיות, דרכן היא מתפרנסת למחייתה.

ספיראנאק, שכבר זכתה לכינוי "הגולפאית הסקסית", מבינה שגם פרובוקציות ודיונים סוערים יתרמו לה לא פחות, בוודאי ברשתות כמו טוויטר, והצליחה לעורר סערה חדשה לאחרונה כאשר יצאה למתקפה נגד "בננות הסוואנה", הידוע בתור קבוצה חובבנית שמשחקת את מה שאפשר להגדיר כמשחק שכמעט זהה לבייסבול.

הציוץ שיצר מהומה

ספיראנאק העלה תיעוד מאחד האירועים האחרונים שנערכו בהשתתפות "בננות הסוואנה" וצייצה על כך שהם רוקדים ללא חולצות: "מעניין כמה התגובה ברשתות שונה לזו שבמציאות כאשר גברים בוחרים להראות את גופם. אין אפילו תגובה אחת שבה קוראים להם נערי ליווי או זונות. רק המון נשים שאומרות שבייסבול זה הספורט המועדף עליהן, נשים שמבקרות אותי. איזו צביעות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

ספיראנאק כמובן יוצאת נגד התגובות הקשות שהיא מקבלת כאשר מתייצבת לתחרויות גולף בלבוש פרובוקטיבי. היא כבר סיפרה בעבר שהיא "לא נוהגת ללבוש תחתונים לתחרויות", שימחה את עוקביה עם "אתגר החזה" ובתור דוגמנית העלתה תמונות רבות בלבוש מינימלי ו/או חושפני, אבל הפעם היא דווקא זוכה לתמיכה גורפת - גם מחברותיה למין הנשי. האם זה ישנה משהו? תרשו לנו לנחש שלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully