וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה בדקה את האפשרות לצרף את הקשר קווין לניני

26.6.2023 / 22:39

שחקנה של קרסנודאר ונבחרת כף ורדה לא מתלהב מהאפשרות לשחק בישראל, אך בחיפה ימשיכו לנסות לצרפו. דגו לא צפוי לצאת למחנה האימונים

חגיגות האליפות של מכבי חיפה/צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: אביעד בלילי

מכבי חיפה בדקה את האפשרות לצרף את קווין לניני (פינה), הקשר האחורי של קרסנודאר ונבחרת כף ורדה. בשלב זה, לפי גורמים המעורים בפרטים, השחקן בן ה-26 לא מתלהב מהאפשרות לשחק בישראל, אך בחיפה ימשיכו לנסות לצרפו. לניני הוא אחד מכמה מועמדים לעמדת הקשר האחורי ובמועדון רוצים לסגור את הנושא מהר כל האפשר, כדי שהשחקן שיחתום יוכל להצטרף בהקדם לאימונים. לכן מנהלים בדיקות בכמה חזיתות בו זמנית.

הקשר שיחק בקבוצות קטנות בפורטוגל, סייע לשאבס לעלות לליגה הבכירה ובספטמבר האחרון נרכש על ידי קרסנודאר הרוסית במיליון יורו, עם חוזה עד קיץ 2025. הוא כבש בעונה החולפת שער אחד ב-15 הופעות במדי הקבוצה אותה מאמן ולאדן איביץ' ואת מדי נבחרתו לבש ארבע פעמים, כולל בניצחון 1:3 על בורקינה פאסו בשבוע שעבר, בו שותף כמחליף.

קווין לניני במדי שאבס. Gualter Fatia, GettyImages
חוזה לעוד שנתיים בקרסנודאר. קווין לניני/GettyImages, Gualter Fatia

מסאי דגו לא צפוי לצאת מחר (שלישי) עם מכבי חיפה למחנה האימונים באוסטריה. המאמן החדש של האלופה נמצא כידוע באבל על אביו שהובא למנוחות היום. לאחר שיחות עם אנשי המועדון, דגו החליט לא לצאת עם הקבוצה ולפי תחושתו יוחלט מתי יצטרף להמשך המחנה. בחיפה הבהירו למאמן שההחלטה תהיה אך ורק שלו, והוא זה שיבחר מתי ואם בכלל לצאת למחנה. מי שיעבירו את מחנה האימונים בהיעדרו של דגו יהיו עוזרי המאמן דושאן מאטוביץ' ושחר ויזינגר.

בכל הנוגע לשחקני רכש, נמשכים המאמצים להחתים את שחקן ההגנה מתן בלטקסה מאוסטריה וינה, אבל אם לא תירשם התקדמות משמעותית בשיחות בימים הקרובים, בקבוצה יפנו לאפשרויות אחרות ואחת מהן היא זיו מורגן. שחקנה של עירוני קרית שמונה והנבחרת הצעירה יכול גם הוא לשחק כבלם וכמגן שמאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully