וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצא לדרך חדשה: רז מאיר חתם בוואלוויק מהליגה ההולנדית

27.6.2023 / 10:00

כמעט עשור אחרי שנרכש על ידי מכבי חיפה, המגן הימני עבר לקבוצה שהפתיעה בעונה החולפת בארדיוויזי. חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.6/ספורט1

רז מאיר עזב את מכבי חיפה והשלים את מעברו לליגה הולנדית. הבוקר (שלישי) המגן הימני חתם בוואלוויק, שסיימה את העונה החולפת במקום התשיעי בליגה ההולנדית ההבכירה. חוזהו של מאיר הינו לעונה הקרובה וקיימת אופציה להאריך את ההתקשרות בעונה נוספת.

מאיר לא היה בתוכניות המקצועיות של מסאי דגו ומכבי חיפה, בוודאי לאחר החתמת מאור קנדיל בנוסף למגן הימני הבכיר בסגל, דניאל סונדגרן, אבל לאורך כל השבועות האחרונים התעקש שימצא קבוצה מעבר לים. בתחילת השבוע הגיע להולנד ואחרי שעבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות, בגיל 26 הגשים את חלומו להצטרף לקבוצה בליגה אירופית בכירה.

בעמוד האינסטגרם כתב מאיר: "אני לא יודע מאיפה להתחיל לסכם משהו שהיה כל כך משמעותי בחיים שלי כמו מכבי חיפה…מכבי הבית שלי, מקום שהגעתי אליו לפני עשר שנים בתור נער ואני יוצא ממנו היום בן אדם אחר לגמרי, בן אדם בוגר, בן אדם שעבר מסע מטורף. זה התחיל בנוער, הגעתי ממקום קטן וצנוע לאימפריה בישראל. לקחנו דאבל וכבר התחלתי להרגיש את העוצמה של המועדון הזה. יצאתי להשאלות וחזרתי למועדון שהוא הבית שלי.כמו בכל סיפורי ההצלחה זה התחיל פחות טוב, בתקופות שהמועדון המפואר הזה היה במקומות לא ראויים לו, זה לא מה שלימדו אותנו. לקח זמן, אבל בסוף בעבודה קשה של כולנו חזרנו לקדמת הבמה…אני עוזב פיזית אבל תמיד הלב שלי ישאר בבית הזה שנקרא מכבי חיפה".

רז מאיר חותם בוואלוויק. ואלוויק, אתר רשמי
ליגיונר חדש. רז מאיר/אתר רשמי, ואלוויק

כזכור, מאיר נרכש על ידי מכבי חיפה לפני תשע שנים ממחלקת הנוער של הפועל ראשון לציון ואחרי שיצא להשאלות בבני יהודה ובהפועל אשקלון, נמנה על סגל מכבי חיפה באופן קבוע מאז קיץ 2017. הוא היה שותף לשלוש האליפויות הרצופות וזכה עם הקבוצה גם בגביע הטוטו ב-2021/22, כשבמהלך השנים הבקיע שלושה שערי ליגה והוסיף 13 בישולים במעל 150 הופעות בכל המסגרות.

ואלוויק, שהישג השיא שלה הוא ארבע השתתפויות במפעל האינטרטוטו, שבה לליגה ההולנדית הבכירה ב-2019 אחרי היעדרות שנמשכה חמש שנים ומאז לא ירדה - ב"עונת הקורונה" היא דורגה במקום האחרון והייתה בדרך הבטוחה בחזרה לליגת המשנה, אבל הקפאת הליגות בהולנד הצילה אותה.

המנהל הטכני של המועדון בשלוש השנים האחרונות זהו מו אלאך, שכידוע היה מנהלה המקצועי של מכבי חיפה במשך קרוב לשנה, מנובמבר 2017 ועד אוקטובר 2018, ולכן מכיר מקרוב את מאיר ויכולותיו. כאמור, העונה הפתיעה ואלוויק כשסיימה במקום התשיעי בארדיוויזי, הרחק מקרבות התחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully