וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל סיכם לשנתיים נוספות בבני סכנין

26.6.2023 / 16:53

הקשר בן ה-35 קיבל גם הבטחה לשמש בתפקיד מקצועי אם וכאשר יחליט לפרוש, ובמועדון מקווים שהישארותו תזרז כעת החתמות נוספות

מנהלת הליגות לכדורגל מציגה את לוח המשחקים לעונת 2023/24/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: טל ויסמן

בירם כיאל סיכם בבני סכנין לשנתיים נוספות ואף קיבל הבטחה לשמש בתפקיד מקצועי לאחריהן, אם יחליט לפרוש. בשבועות האחרונים הקשר בן ה-35 ניהל מגעים עם סכנין ובמקביל עם הפועל חיפה, אך היום (שני) קיבל החלטה סופית להמשיך בקבוצה בה הוא משחק מאז 2020 וסגר כאמור לעוד שנתיים.

המאמן רוני לוי סימן את כיאל כמטרה המרכזית שלו בבנייה המחודשת של הפועל חיפה ועשה רבות כדי לצרפו, אלא שהשחקן לא הגיע לסיכום עם הבעלים יואב כץ ולבסוף, למרות הצעות מקבוצות אחרות בליגה, החליט להישאר בסכנין.

במועדון מעריכים שההישארות של כיאל תזרז גם החתמות של שחקנים אחרים, כשהמטרה העיקרית כעת היא לצרף שוער. המאמן סלובודן דראפיץ' קיווה לצרף שוער ישראלי, כשבוריס קליימן ודניאל טננבאום היו המועמדים המובילים, אך עושה רושם שבסכנין יחלו לבדוק אופציות של שוער זר. כרגע נמצא בסגל רק מוחמד אבו ניל שחוזר משתי עונות השאלה בבני ריינה.

בירם כיאל שחקן בני סכנין עם היו"ר מוחמד אבו יונס. בני סכנין, אתר רשמי
בירם כיאל לאחר הסיכום/אתר רשמי, בני סכנין

כיאל גדל במכבי חיפה, זכה איתה בשתי אליפויות וגם היה שותף להעפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות, לפני שנמכר לסלטיק בקיץ 2010. עם הירוקים מסקוטלנד זכה בשלוש אליפויות ושני גביעים, לאחר חמש שנים עבר לברייטון האנגלית ולה סייע לעלות לפרמיירליג. הוא שיחק קצת גם בצ'רלטון וב-2020 שב לישראל וחתם כאמור בסכנין. במדי הנבחרת רשם 47 הופעות ושני שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully