וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזריה ומזרחי חידשו חוזים בבית"ר, אבוקסיס ייפגש עם אספרייה

25.6.2023 / 14:15

הקשר והמגן ממשיכים אצל מחזיקת הגביע, התקדמות במו"מ עם קריאף. במועדון מקווים שהמאמן ישפיע על הקולומביאני להישאר. קובי אדרי מונה למאמן הנוער

הפגנת אוהדי בית"ר ירושלים מול ביתו של דיין בית הדין ישראל שמעוני/באדיבות המצולמים

בבית"ר ירושלים מקווים שדנילו אספרייה ינחת הערב (ראשון) בישראל ויצטרף לאימוני הקבוצה. המאמן יוסי אבוקסיס צפוי לשוחח עם השחקן בניסיון למצוא פתרון לפיו יישאר בקבוצה. "זה התחיל מחוזה ועכשיו כאבים בברך. יש כאן הרבה אגו וצריך לפתור את זה", אמר גורם במועדון.

החלוץ היהודי-רוסי מקסים מאירוביץ' צפוי לנחות גם הוא ולהצטרף לאימונים. בצוות המקצועי התרשמו מהיכולת של השחקן בכנף ובחוד אך מעדיפים לבחון אותו לפני שיקבלו החלטה סופית.

דנילו אספרייה שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
שיחת השכנוע תעזור? אספרייה/מאור אלקסלסי

בשורות טובות הגיעו מכיוונו של דן עזריה, שחתם היום לשנתיים נוספות בכפוף לכך שהמועדון יפתח את העונה כשורה בהתאם להחלטת בית הדין. הקשר בן ה-27 שפרץ בעונה בעונה החולפת, אמר לאחר החתימה: "שמח וגאה לחתום ולהאריך חוזה במועדון כמו בית"ר ירושלים, שמהרגע הראשון שדרכתי על הדשא הרגיש לי שזה המקום הנכון עבורי וכמו בית. היה לי ברור שנגמרה העונה שזה המקום שאני רוצה להיות בו ולשחק בו בעונה הבאה. מצפה כבר בקוצר רוח ליצור זכרונות וחוויות חדשים. תודה לכל הקהל על התמיכה והפרגון לאורך כל הדרך, זה לא מובן מאליו מבחינתי ולהנהלת המועדון ולצוות המקצועי על האמון".

גם לי און מזרחי ימשיך במועדון לאחר שחתם על חוזה לשלוש שנים נוספות: "זה אחד המעמדים המרגשים שהיו לי, וזה לא מובן מאליו לקבל כזה אמון מהמועדון שגדלתי בו ואני אוהד. בית"ר נוכחת בחיים שלי מהרגע הראשון ואני מודה לכולם - להנהלה ולצוות המקצועי על האפשרות להמשיך כאן. אוטוטו חוזרים אל הדשא, ואני לא יכול לחכות".

התקדמות במגעים חלה גם עם הקפטן, אופיר קריאף. אם לא תוגש לאוראל דגני הצעה חדשה וגבוהה יותר, הוא צפוי לחתום בהפועל חיפה. גם אופציית איתן טיבי נבדקת, אבל גם במקרה הזה דרישות השכר של הבלם גבוהות עבור בית"ר בשלב זה.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
דן עזריה האריך חוזה בשורות בית"ר ירושלים. באדיבות בית"ר ירושלים, אתר רשמי
דן עזריה האריך חוזה בשורות בית"ר ירושלים/אתר רשמי, באדיבות בית"ר ירושלים

בנושא אחר, בית"ר הודיעה הבוקר על מינויו של אודי בן שמחון למאמן הכושר של הקבוצה. בן שמחון מגיע אחרי שלוש שנים בהפועל באר שבע וכבר עבד בעבר עם אבוקסיס, כשבנוסף הוא ניהל את תחום הכושר בהפועל ראשון לציון בעבר, והיה חלק מצוות מאמני הכושר בנבחרת הנוער שסיימה שלישית במונדיאליטו לאחרונה.

בן שמחון מסר לאתר הרשמי: "אני שמח ונרגש להצטרף למועדון מפואר כמו בית"ר ירושלים, עם עוצמות אדירות, קהל אדיר ומסורת מפוארת. אני שמח לחזור ולשתף פעולה עם יוסי אבוקסיס, ולהכיר את שאר הצוות החדש. יש לנו עבודה רבה ועונה שמתחילה כבר היום, ואני מייחל בכל ליבי שתהיה לנו עונה פוריה ואיכותית. אני גם רוצה להודות להפועל באר שבע על שלוש שנים מופלאות, ומאחל להם המון הצלחה בהמשך הדרך".

קובי אדרי מונה למאמן הנוער של בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
קובי אדרי מונה למאמן הנוער של בית"ר ירושלים/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

בית"ר אף הודיעה על החתמתו של קובי אדרי למאמן קבוצת הנוער של המועדון. אדרי, 41, "זכה לאמונם של הנהלת המועדון והצוות המקצועי בראשותו של חיים בנדה, לאחר לא מעט מועמדים שנבחנו לתפקיד".

אדרי אימן במחלקת הנוער של מ.ס אשדוד ב-20 השנים האחרונות. המינוי הוא בכפוף לכך שהמועדון יפתח את העונה כשורה בהתאם להחלטת בית הדין.

"אני נרגש להתחיל אתגר חדש במועדון כל כך מפואר וענק כמו בית"ר ירושלים", אמר אדרי והוסיף: "מקווה שנשיג את המטרה להחזיר את הקבוצה לליגת העל כמה שיותר מהר, ולהמשיך בדרך של פיתוח שחקנים על מנת ליצור פה את דור ההמשך שלנו. אני רוצה להודות לבעלים ברק אברמוב, כפיר אדרי, מנכ"ל המועדון, וחיים בנדה המנהל המקצועי שנתנו בי את האמון ואני מאמין שעם עבודה קשה נוכל לעמוד במטרה שלנו".

המנהל המקצועי, חיים בנדה, אמר לאחר החתימה: "הבאנו מאמן עם המון ניסיון, עם ידע נרחב ואחרי תקופה ארוכה שבחנו הרבה מועמדים, הלכנו על קובי שיביא אותנו למטרה. בכך גם השלמנו את מינוי כל המאמנים ואני מאוד מרוצה מהבחירות שנעשו לקראת תחילת העונה. צפויה לנו עבודה קשה, הכי נכון מבחינתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully