וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתמר איינהורן הוא אלוף ישראל באופני כביש בפעם השנייה ברציפות

24.6.2023 / 11:47

הקדים במרוץ האליפות את חבריו לקבוצת "ישראל פרמייר טק", גיא שגיב ונדב רייסברג: "היו לי מספיק רגליים בספרינט כדי לנצח"

איתמר איינהורן הוא אלוף ישראל באופני כביש בפעם השנייה ברציפות. איינהורן בן ה-25, הספרינטר של קבוצת "ישראל פרמייר טק", ניצח במיאוץ סיום עוצמתי באליפות ישראל באורים את חברי קבוצתו - גיא שגיב שסיים שני ונדב רייסברג שהגיע למקום השלישי.

רוכבי "ישראל פרמייר טק" סיימו בששת המקומות הראשונים במירוץ והפגינו שליטה מוחלטת במירוץ האליפות בן 162 הקילומטרים. דקות אחדות אחרי הזינוק יצרה שלישיית הישראלים הוותיקים - גיא שגיב, איינהורן ועומר גולדשטיין - קבוצת בריחה משולשת. בחלוף הקפה רדפו והצטרפו אליהם שלושת רוכביה הצעירים של קבוצת הפיתוח - עודד קוגוט, רייסברג ורותם טנא. מאותו רגע, השאלה היחידה הייתה מי מהם ינצח. גיא שגיב שידע עד כמה מסוכן איתמר איינהורן במאוצי סיום, שמר את ההתקפות שלו להקפת הסיום אבל איינהורן הצליח להדפן בזו אחר זו - וניצח.

איינהורן אמר לאחר הזכייה: "זו הרגשה נהדרת להגן על התואר, וזו הרגשה מצויינת לא פחות שלקחנו את כל המקומות הראשונים. אני גאה ללבוש את חולצת אלוף ישראל במירוצי הקבוצה ברחבי העולם לפחות לעונה נוספת. היה מרוץ הפכפך עם הרבה התקפות, לא בדיוק ידענו מה הולך להיות. דווקא הקבוצה שלטה טוב במרוץ ובהקפה האחרונה התחלנו את המשחקים בינינו. החבר'ה התקיפו, ניסיתי לשמור כוח כיאה לספרינטר, ובסופו של דבר היו לי באמת מספיק רגליים בספרינט כדי לנצח. שמח שחברי הקבוצה מסביבי והיה בסך הכל יום כיף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully