וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכש הרביעי הקיץ: אביב סולומון חתם בבני סכנין

23.6.2023 / 17:30

אחרי שצירפה את שכר, טדסה ואומאונגה, הקבוצה של דראפיץ' החתימה את המגן השמאלי של הפועל באר שבע בשנתיים האחרונות בחוזה לשנה, כשמי שצפוי לעזוב הוא אבו דוסו שמבוקש בקפריסין והפועל חיפה. במועדון בוחנים אפשרות לצרף את טננבאום או קליימן לעמדת השוער

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.6/ספורט1

בני סכנין ממשיכה עם בניית הקבוצה לקראת העונה הקרובה, והיום (שישי) היא העמיקה את הסגל עם החתמתו של אביב סולומון. המגן השמאלי של הפועל באר שבע בשנתיים האחרונות חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

בסכנין רצו את סולומון וניהלו איתו מגעים בשבועות האחרונים כשהיום הפכה העסקה לרשמית. מי שצפוי לעזוב בעקבות הגעתו של סולומון הוא אבו דוסו. המגן הזר הציג יכולת טובה מאוד בעונה שעברה מאז הגיע, אך דראפיץ' כאמור מעדיף את סולומון. אבו דוסו מבוקש בקפריסין וכן מועמד להפועל חיפה.

אביב סולומון שחקן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
הרכש השלישי של סכנין הקיץ. סולומון/לירון מולדובן

עמדה נוספת שבסכנים רוצים מאוד לאייש היא עמדת השוער כאשר שני המועמדים המובילים הם דניאל טננבאום ובוריס קליימן. האחרון שלח מסרים שאינו רוצה לחזור לשחק בישראל בשלב זה, אך בסכנין מנסים לשנות את דעתו אחרי הפרשה בה היה מעורב בקפריסין. גם בנוגע לבירם כיאל בקבוצה צפויים לשוחח שוב עם הקשר בניסיון להשאירו בקבוצה.

כזכור, סכנין כבר צירפה את מוחמד שכר בהשאלה מעירוני קרית שמונה והחתימה את הקשר הבלגי סטפן אומאuנגה, כשמהליגה הלאומית הגיע מתנאל טדסה שהצטיין במדי עירוני טבריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully