וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן עזריה קרוב לסיכום על חוזה חדש בבית"ר. ניקולאסקו יימכר?

23.6.2023 / 13:35

הקשר ימשיך במועדון בו פרץ. ניקולאסקו קיבל שבוע חופש וצפוי לעזוב. אספרייה יצטרף לאימונים אבל עשוי לדרוש שחרור לקולומביה

הפגנת אוהדי בית"ר ירושלים מול ביתו של דיין בית הדין ישראל שמעוני/באדיבות המצולמים

דן עזריה קרוב לסיכום על חוזה לשנתיים הקרובות בבית"ר ירושלים. הקשר שהצטרף לקבוצה לפני שנה וחצי, הפך להפתעה נעימה ואף היה שותף לזכייה בגביע, ימשיך תחת יוסי אבוקסיס. כל חוזה חדש בבית"ר יהיה מותנה בהמשך פעילות המועדון בכפוף להחלטת בית הדין.

במועדון עדיין ממתינים לתשובה מבית הדין העליון בנוגע לבקשתה לערעור נוסף בהרכב מורחב של 5 דיינים, בעקבות העונש הקשה שספגה הקבוצה לאחר אירועי גמר הגביע. במועדון לא מבינים את ההתמהמהות בתשובה וביום ראשון יבקשו הבהרות מבית הדין.

לאחר חתימתו של בן ביטון, הסיכויים שאבישי כהן יישאר הפכו לקלושים. יוסי אבוקסיס היה רוצה לראות את המגן נשאר אך בסכומים אותם הציעה בית"ר, נראה כי השחקן ימשיך הלאה.

יון ניקולאסקו שחקן בית"ר ירושלים מאוכזב. מאור אלקסלסי
בדרך החוצה? ניקולאסקו/מאור אלקסלסי

יון ניקולאסקו קיבל שבוע מנוחה אחרי המשחק של מולדובה נגד פולין, ויצטרף מאוחר לאימונים. בבית"ר מעריכים כי יקבלו על השחקן הצעות בסדר גודל של 2-2.5 מיליון דולר והוא יימכר, אך בכל מקרה, כל עוד אין הצעה כזאת, הוא יפתח את האימונים וינסה לסייע לקבוצה במוקדמות הקונפרנס ליג.

פרד פריידיי נחת בישראל, גריגורי מורוזוב הצטרף גם הוא לאימונים, מיגל סילבה ינחת מחר ולמעשה בשבוע הבא הסגל של יוסי אבוקסיס יתחיל לקבל צורה. גם דנילו אספרייה אמור לנחות ולהצטרף לאימונים, אבל הוא עדיין עשוי לדרוש שחרור לקולומביה. שחקן הכנף מרגיש שמבחינה פיזית ומנטלית, זה הזמן שלו לחזור למולדת.

אוראל דגני קיבל הצעה לשנתיים שנמוכה מההצעה של הפועל חיפה, ויקבל החלטה סופית עד לתחילת השבוע הבא. גם עם אופיר קריאף השיחות נמשכות, כאשר במועדון מחכים לתשובה בנוגע לשאילת אורי דהן ממכבי חיפה לעונה נוספת.

בית"ר החתימה את מאמן הכושר אודי בן שמחון, שהיה בעונה שעברה בהפועל באר שבע ובקיץ שימש כמאמן הכושר של הנבחרת עד גיל 20 במונדיאליטו. בנבחרת היו מאוד מרוצים מבן שמחון, שכעת יחליף את מאמן הכושר הספרדי טלמו דה אנדרס שמילא את התפקיד במשך שלוש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully