וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל פרמייר טק הפתיעה: כריס פרום לא בסגל לטור דה פראנס, אין ישראלים

23.6.2023 / 12:33

הקבוצה הישראלית הודיעה שהבריטי, שזכה ארבע פעמים בטור היוקרתי, נותר בחוץ בגלל שיקולים מקצועיים: "הבחירה לא הייתה פשוטה". עומר גולדשטיין נשאר בחוץ

כריס פרום רוכב אופניים בריטי. רויטרס
בשורה מאכזבת. פרום/רויטרס

הקבוצה הישראלית ישראל פרמייר טק הציגה היום (שישי) את הרוכבים שנבחרו לקחת חלק בטור דה פראנס השנה, בתקווה לשחזר את ההצלחה מהשנה שעברה שכללה שני ניצחונות בקטעים. ההפתעה עבור רבים היא העובדה שכריס פרום, השם הכי נוצץ בקבוצה, לא נכלל בקבוצה הפעם. פרום, 38, כבר הרבה מעבר לשיאו, אבל הבריטי, שזכה ארבע פעמים בטור דה פראנס אבל לא התאושש מהפתיעה הקשה שלו ב-2019, הכריז בימים האחרונים שהוא מקווה לנצח בקטע במירוץ היוקרתי, כך שסביר להניח שגם הוא הופתע. כמו כן, הפעם אין אף רוכב לא בסגל, לראשונה אחרי שלוש שנים, כאשר אחרי הפרישה של גיא ניב שהשתתף אשתקד, השנה עומר גולדשטיין נותר בחוץ.

"ברור שאני מאוכזב מההחלטה", אמר פרום, "לטור יש מקום מיוחד בלבי. מבחינה פיזית אני הייתי מוכן, אבל לצערי, לא יכולתי להראות את היכולות המלאות שלי במירוצים האחרונים בגלל בעיות ציוד. אני מכבד את החלטת הקבוצה, ואעשה הכל על מנת להשתתף בטור ב-2024".

"אנחנו מביאים קבוצה חזקה, מוכנה למרוץ באגרסיביות, כשהמטרה העיקרית היא ללכת על ניצחונות בשלב", מסביר מנהל הספורט ריק ורברוגה. "כולנו יודעים שקשה לנצח שלב בטור, אבל אני מאמין שלכל אחד משמונת הרוכבים הנבחרים שלנו יש את מה שצריך כדי לנצח במירוץ הזה. הייתי רוצה לראות את המרוץ הקבוצתי באותה גישה ולהיטות כמו שעשינו בג'ירו ד'איטליה השנה. אם נוכל להמשיך כך, למרוץ באופן אופורטוניסטי, אני מאמין שיהיה לנו מרוץ נהדר".

מייקל וודס ודילן טונס יהיו המובילים בהרים, בעוד שמנצחי השלבים בשנה שעברה, סיימון קלארק והוגו הול, ינסו להצליח בקטעים המהירים יחד עם ניק שולץ וקריסטס ניילנדס. קורבין סטרונג יערוך את הופעת הבכורה שלו בטור.

"בשנה שעברה, ניצחנו שני שלבים מרהיבים למדי בטור דה פראנס, כך שהרף גבוה עבורנו לעבור את התוצאה הזו", אומר הבעלים סילבן אדמס. "אבל הקבוצה שאנחנו שולחים השנה היא קבוצה חזקה, ובהחלט יכולה להתחרות על ניצחונות בשלב. שמונת הרוכבים שלנו, כולל שלושה קנדים, הם קבוצה מגובשת, שהתאמנה ומרוץ יחד, אני חושב שנבחרת ה-IPT המוכשרת שלנו תפתיע כמה צופים השנה. אנחנו מוכנים לטור מרגש".

לאחר הופעות חזקות רבות בחודשים האחרונים, גם המנהל של הקבוצה, קייל קלסטרום, מאמין שהיא תצליח בהשתתפותה הרביעית בטור דה פראנס.

"זו הייתה החלטה קשה לבחור בקבוצת הטור דה פראנס שלנו השנה, אבל אנחנו מרגישים שבחרנו שמונה רוכבים המתאימים ביותר להגשמת יעדי הביצועים שלנו. העובדה שהייתה לנו החלטה קשה כשמסתכלים על הרשימה הארוכה שלנו מראה את החוזק והעומק של קבוצת הרוכבים שלנו, ולצערי לא הצלחנו לבחור את כולם".

סגל ישראל פרמייר טק המלא: גוויל בויווין (קנדה), סיימון קלארק (אוסטרליה), אוגו אול (קנדה), קריסטס נילאנדס (לטביה), ניק שולץ (אוסטרליה), קורבין סטרונג (ניו זילנד), דילן טאונס (בלגיה), מייק וודס (קנדה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully