וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות העירום חשפו: עוזר המאמן בגד באשתו המאמנת עם אחת השחקניות

22.6.2023 / 0:01

אמבר וסטיב למקה היו "הפאוור קאפל של הקולג'ים", אבל אז היא מצאה בטלפון שלו התכתבות מינית עם התלמידה אותה "טיפחה כמו בת". זה הסתיים בגירושים מכוערים, זעזוע בקבוצה והסבר "מופרע": "פעלתי במסגרת החוק"

מכללת סטיבן אוסטין זוכה באליפות המכללות/מתוך יוטיוב

עד לפני כמה ימים, אמבר וסטיב למקה היו עדיין בני זוג עם סיפור מהאגדות. השניים ניהלו יחד ביד רמה את קבוצת הבאולינג של מכללת סטיבן אוסטין, שהייתה אחת הטובות והמצליחות ביותר בענף בשנים האחרונות. היא שימשה כמאמנת הראשית, והוא בתור עוזרה.

סיפור ההצלחה שלהם שכלל זכייה בשתי אליפויות ארציות, זיכה אותם בשלל כתבות בתקשורת האמריקאית, שבחלקן הם אף כונו "הפאוור קאפל של הקולג'ים". אבל מסתבר שמאחורי הסיפור היפה הסתתרו תככים, מזימות ובגידות.

השבוע התברר שסטיב, עוזר המאמן, נזרק מהקבוצה. הסיבה: רומן ארוך שניהל עם אחת השחקניות בקבוצה מתחת לאף של אשתו המאמנת.

אמבר, סטיב למקה. מתוך יוטיוב, צילום מסך
מפיל-גוד סטורי לטלנובלה "מופרעת". המאמנת אמבר למקה לצד העוזר/בן זוג לשעבר, סטיב למקה/צילום מסך, מתוך יוטיוב

על הרומן בין השניים - שפער הגילים ביניהם עומד על יותר משני עשורים - גילתה המאמנת אמבר למקה כשנחשפה לתכתובות טלפון ביניהם, שהיו בעלות אופי מיני. בין היתר, היא מצאה שם למרבה תדהמתה תמונות עירום שהוחלפו בין השניים.

למקה פתחה מיד בהליכי גירושים מבן זוגה, וזרקה אותו מהקבוצה. גם השחקנית הסוררת, שלפי הדיווחים הייתה אחת התלמידות שהמאמנת "פרשה עליה חסות וטיפחה כאילו הייתה בתה", אולצה לעזוב את הקבוצה.

כך או כך, את הליכי הגירושים השניים החליטו לנהל באמצעות אמצעי התקשורת. המאמנת הראשית איימה על עוזרה/בן זוגה לשעבר שתפיץ את ההתכתבויות האסורות בינו לבין הסטודנטית, והוא מצידו התראיין לאמצעי התקשורת וסיפר בפתיחות מפתיעה על היחסים בין השניים, ועל מה שקדם לבגידה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

בנות הנבחרת בימים יפים יותר

אחד העיתונאים בארצות הברית אף טען שהציטוטים של סטיב למקה העוזר/בעל, "לא פחות מופרעים מהסיפור עצמו".

"במשך חמש שנים לקחתי על עצמי לגדל את ילדינו לגמרי לבד. אמבר נסעה יום-יום לאימונים, טיילה בכל המדינה, וכשהיא חזרה, היא לא נקפה אצבע בבית", סיפר למקה, שהחל את דרכו בקבוצה כשכבר היה נשוי למאמנת, תחילה בתפקיד מקצועי קטן בהתנדבות. בשלב מסוים הוא התמנה לעוזר של אשתו, והחל לעבוד במשרה מלאה.

"כשקיבלתי את התפקיד, היא כפתה עליי להעביר את כל האימונים. ניסיתי לעזור לה, והיא העמיסה עליי עוד ועוד. בשלב מסוים, דבר הוביל לדבר. הרגשתי שהיא שמה עליי יותר מדי אחריות, ולא נותנת לי שום הערכה", סיפר. "התחיל הרומן ביני לבין השחקנית, וידעתי שזה סוג של בעיה. אבל אין שום חוק שאסר עליי את זה. אין שום חוק שאומר שצריך לשלוח אותי לכלא על דבר כזה. יחסי המין שקיימנו היו בהסכמה מלאה. מן הסתם ידעתי שאני מפר את הקוד האתי של הקבוצה, אבל לא עברתי על שום חוק".

אמבר למקה מתראיינת בימים אחרים

הבנות של הקבוצה

כאמור, עד לאחרונה אמבר וסטיב למקה רשמו הצלחות גדולות יחד. אמבר שימשה כמאמנת הראשית של הקולג' החל משנת 2011. יחד עם בעלה, זכתה הקבוצה באליפות ה-NCAA בשנת 2016 ו-2019. בשנה שעברה הקבוצה סיימה כסגנית אלופת המכללות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully