וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקדמות בין מכבי חיפה לאילאימהריטרה, סבע ממשיך לחפש קבוצה באמירויות

עודכן לאחרונה: 21.6.2023 / 16:32

הירוקים יצטרכו להגיע לסיכום מול שרלרואה שדורשת סכומים גבוהים. ב-21:00: משחק הכנה ראשון בסגל חסר מול אריס סלוניקי

"מחוץ לקווים" על ההעברות האחרונות בישראל, 20.6/מערכת וואלה!

מכבי חיפה תערוך היום (רביעי, 21:00, אין שידור) ניסוי כלים ראשון בנוף הגליל נגד אריס סלוניקי, כשהירוקים בסגל חסר מאוד, ללא שחקני הנבחרות השונות ובלי מרבית הזרים.

בחיפה ממשיכים לנסות למצוא פיתרון לבעיה בעמדת השוער אחרי שניית'ן בקסטר התחרט וחתם בבולטון. הלחץ על ג'וש כהן שעדיין לא קיבל החלטה נמשך, ובמקביל נערכות גם בדיקות לגבי מועמדותו של ניקיטה חייקין.

בחיפה ממשיכים בניסיונות להתחזק בקשר אחורי זר. מלבד מרקו אילאימהריטרה משרלרואה, בקבוצה בוחנים מועמדות של שני שחקנים נוספים. עם הקשר בן ה-27 ממדגסקר יש התקדמות במשא ומתן, אך בקבוצה יצטרכו לסגור מול הבלגים שדורשים סכומים גבוהים עבורו. לקפטן חוזה לעונה נוספת בשרלרואה, כשבעונה האחרונה כבש שלושה שערי ליגה ובישל עוד שניים ב-32 משחקים.

דיא סבע שחקן מכבי חיפה חוגג שער. דני מרון
לא ממהר להתחייב להישאר. דיא סבע/דני מרון

בחיפה ממשיכים גם בניסיונות לצרף את מתן בלטקסה אך אם השחקן לא ישוחרר מאוסטריה וינה, במועדון ינסו אופציות אחרות. הבלם הרוסי אלכסנדר פילין ומגן עירוני קרית שמונה בעונה החולפת זיו מורגן, בין המועמדים.

מלבד השחקנים שיגיעו, בחיפה מבינים שאחד הדברים החשובים בסיטואציה שנוצרה היא להשאיר את דיא סבע. כזכור, השחקן קיבל מסרים שחוזהו ישודרג ואף יזכה למענק חתימה אם יישאר, אך הבהיר לסביבתו שהוא ממשיך בניסיונות למצוא קבוצה באיחוד האמירויות. סבע מציב דרישות שכר גבוהות לקבוצות באמירויות ועד כה לא מצא הצעה קונקרטית קרובה לדרישות הללו, אך למרות הניסיונות הגדולים של חיפה להבטיח את הישארותו, הוא ממשיך כאמור לנסות למצות את האופציה האמירתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully