וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארצב: "התבגרתי בזמן הפציעה, זו הזדמנות שלא תחזור עבורי"

20.6.2023 / 19:20

יומיים לפתיחות יורו הצעירות מול גרמניה (חמישי, 19:00, ספורט1), קשר הנבחרת נזכר בהגשמת החלום אחרי האכזבות בשנתונים הקודמים ועל ההתאוששות מהפציעה: "אני יותר מוכן, הרגשתי מה זה כדורגל אירופי. אולי מזלזלים בישראל, אבל אנחנו יכולים להפתיע"

"מחוץ לקווים": 20.6/צילום: אולפן וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

אליפות אירופה עד גיל 21 אמנם תצא לדרך כבר מחר (רביעי), אך הנבחרת הצעירה של ישראל תצטרף למעגל המשחקים ביום חמישי (19:00, חי בספורט1) כשתפגוש את גרמניה.

עבור הנבחרת מדובר בהופעה שלישית בסך הכל במעמד, כאשר גם בפעם הקודמת לפני עשור כשישראל אירחה היה זה גיא לוזון שעמד על הקווים. ההכנה שלו לטורניר לא הייתה אידאלית, גם בגלל פציעות וגם בגלל ששחקנים הצטרפו מאוחר להכנות, אך הוא יקווה לחולל סנסציה בבית שכולל גם את אנגליה וצ'כיה.

הנבחרת ערכה הערב אימון בגאורגיה, שם תקיים את שלושת משחקיה בשלב הבתים שישודרו בחבילת הערוצים של ספורט1.

גיא לוזון מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל. אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
חוזר ליורו. גיא לוזון/אתר רשמי, אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל
אור בלוריאן הנבחרת הצעירה של ישראל. אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
יעמדו בלחץ? שחקני הנבחרת באימון/אתר רשמי, אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל
דניאל פרץ שוער הנבחרת הצעירה של ישראל. אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
הרבה בידיים שלו. דניאל פרץ/אתר רשמי, אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

אחד משחקני המפתח של הנבחרת הוא עדן קארצב, שהחלים בזמן ליורו אחרי שסבל מפציעה שהשביתה אותו לתקופה ממושכת. קשרה של איסטנבול בשאקשהיר בחצי העונה החולפת כאמור לא הספיק לשחק הרבה בגלל אותה פציעה, אך הוא מרגיש שהחודשים הלא פשוטים שעברו עליו בטורקיה חישלו אותו.

"זה כיף לחזור לנבחרת", אמר קארצב, "כל אחד חולם בתור ילד ללבוש את הסמל ולייצג את המדינה. בעיקר אחרי ההישג של נבחרת הנוער אנחנו רוצים להמשיך בהתקדמות של הכדורגל הישראלי, אנחנו מאמינים בכדורגל הישראלי, בנבחרות ובצעירים".

לקראת המשחק מול גרמניה במחזור הפתיחה אמר הקשר: "אנחנו עושים הכל כדי להגיע הכי מוכנים שאפשר. יש קצת פציעות, שחקנים שחזרו מהנבחרת הבוגרת, אי התאמות, אבל מנסים להגיע כמה שיותר ממוקדים במשחק ובטורניר".

עדן קארצב הנבחרת הצעירה של ישראל. אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
"הזדמנות שלא תחזור". קארצב/אתר רשמי, אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

קארצב סיפר על החודשים האחרונים בטורקיה, שברובם צפה מהצד בקבוצתו בעקבות הפציעה: "עברתי גם משהו מנטלי, פציעה לא קלה. התבגרתי בתקופה הזאת. לא חוויתי יותר מדי, אבל ברגעים ששיחקתי הרגשתי מזה כדורגל אירופי, קצב אירופי ושחקנים אירופיים ביום יום".

"אני מרגיש יותר מוכן, חיכיתי ליורו הזה", המשיך, "חלמתי עליו וכל פעם נכשלנו בשנתון שלנו. מבחינתי זו הזדמנות שלא תחזור ואני צריך לקחת אותה בשתי ידיים. אנחנו נבחרות מאוד כשרונית שיכולה לבוא ולהפתיע. אולי יש אנשים שמזלזלים בישראל אבל אני יודע מה אנחנו יכולים לעשות. אני סומך על השחקנים ועל הצוות בעיניים עצומות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully