וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ננדו דה קולו, די בוסט ואתה: ההצעה של וילרבאן לנועם יעקב

19.6.2023 / 16:40

הישראלי, שסיים חצי עונת השאלה בהפועל ירושלים, מחזיק באופציית יציאה מקבוצת היורוליג הצרפתית. האחים פארקר מבטיחים לו מקום בסגל כאחד משלושת הרכזים הבכירים

תקציר המשחק השני בסדרת גמר הליגה הספרדית: ברצלונה - ריאל מדריד 85:86/ספורט1

הקדנציה הקצרה של נועם יעקב כמושאל בהפועל ירושלים הסתיימה אחרי חמישה חודשים בלבד, ולקראת עונת 2023/24 הוא אמור לחזור לווילרבאן. לרכז הישראלי יש אופציית יציאה, ובשבועות האחרונים הוא מנהל שיחות עם ראשי המועדון בניסיון להבין מה התפקיד שמייעדים לו בקבוצת היורוליג הצרפתית.

ראשי אסוול, הבעלים טוני פארקר ואחיו המאמן טי.ג'יי פארקר, מציעים ליעקב מקום בסגל הקבוצה הבכירה. למעשה, הוא אמור להיות הרכז השלישי, לצידם של הכוכב הוותיק ננדו דה קולו (שיחגוג השבוע 36) ודי בוסט האמריקאי, שהצטרף במהלך העונה החולפת וצפוי להישאר.

נועם יעקב. Infinity Nine Média, אתר רשמי
תמונה שתהפוך למציאות קבועה? נועם יעקב במדי וילרבאן ביורוליג/אתר רשמי, Infinity Nine Média

יעקב (18, 1.85) הספיק להתלבש במשחק פתיחת העונה ביורוליג של וילרבאן, אך לא שותף. הוא התאמן מפעם לפעם עם הסגל הבכיר, אך את עיקר הזמן בילה בקבוצה עד גיל 21, שבמדיה כיכב - ואף נבחר לחמישיית העונה, למרות שהחמיץ את רוב המשחקים עקב עזיבתו לישראל.

בירושלים העמיד יעקב ממוצעים של 4.4 נקודות ו-2.1 אסיסטים בכמעט 16 דקות למשחק בליגת העל, אבל בפלייאוף הוא צנח ל-11.4 דקות (3.8 נקודות ו-1.6 אסיסטים). בליגת האלופות לא קיבל הרכז צ'אנס מהמאמן אלכסנדר דז'יקיץ' וצבר עשר דקות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully