וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאס וגאס זכתה באליפות ההוקי, בית בושת מקומי חגג: השחקנים מוזמנים לאורגיה, בחינם

18.6.2023 / 1:16

שני הצדדים של לאס וגאס בחגיגות האליפות: בסטריפ השחקנים הביעו כבוד להרוגים באסון הירי, בפאתי העיר השחקנים הוזמנו ל"מסיבת סקס מטורפת"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.6/ספורט1

עשרות אלפי אוהדים של קבוצת ההוקי לאס וגאס גולדן נייטס חגגו הלילה (שבת) על הסטריפ המפורסם בעיר את הזכייה באליפות של הקבוצה בליגת ההוקי. ה"אבירים המוזהבים" עשו היסטוריה כאשר הניפו את הסטנלי קאפ וזכו בתואר אליפות ה-NHL הראשונה של העיר.

מדובר בהישג מרשים עבור הקבוצה ששיחקה את משחקה הראשון באוקטובר 2017. אלפי תיירים בחדרי מלון עם חלונות המשקיפים על מסלול המצעד צפו בצוהלים, באירוע שהיה לכבודם של הנרצחים בתקרית הירי ההמונית הקטלנית ביותר בהיסטוריה של ארה"ב, לפני חמש שנים, בעיר הקזינואים בנבאדה.

שחקני לאס וגאס גולדן נייטס חוגגים את הזכייה בסטנלי קאפ. GettyImages
שחקני לאס וגאס גולדן נייטס חוגגים את הזכייה בסטנלי קאפ/GettyImages
שחקני לאס וגאס גולדן נייטס חוגגים את הזכייה בסטנלי קאפ. GettyImages
הבעלים חזה את ההצלחה. וגאס חוגגת/GettyImages

מעל במת הזירה שבה התאספו שחקני ההוקי עם הגביע, הוצגו על כרזה שמות הקורבנות של הירי ההמוני באוקטובר 2017 בלאס וגאס. כזכור, אדם ירה ירי קטלני מחלונות הקומה ה-32 של מלון מנדליי ביי לתוך קהל של 20,000 אנשים בפסטיבל מוזיקת קאנטרי מעבר לרחוב. חמישים ושמונה בני אדם מתו באותו לילה ושניים מתו מאוחר יותר מפצעיהם ויותר מ-850 נפצעו. היורה התאבד לפני שהמשטרה הגיעה אליו. המניע שלו מעולם לא הובהר.

השחקנים חיבקו ניצולים, על הבמה היו גם חלק מהגיבורים המקומיים שהעניקו עזרה ראשונה ומתנדבים, כולם צוות שהפך עם השנים לחלק מרכזי באירועי "וגאס סטרונג" שמטרתם לרפא "טראומה קהילתית".

באותה שנה, כאמור, הראשונה שלהם בליגה, בעלי הקבוצה ביל פולי חזה שהגולדן נייטס יגיעו לפלייאוף בעוד שלוש שנים ויזכו בגביע סטנלי בעוד שש שנים. וזה אכן קרה. זו אליפות שנייה של לאס וגאס, אחרי שקבוצת הנשים המקומית זכתה השנה באליפות ה-WNBA.

נערות ליווי. GettyImages
רוצים להודות לשחקנים. בית בושת (אילוסטרציה)/GettyImages

וכמו בווגאס, יש גם צד אחר לחגיגות. מספר בתי בושת פנו בתקשורת לשחקנים ולהנהלת הקבוצה, והודיעו שהם רוצים להודות לקבוצה בצורה "מיוחדת". "אנחנו כאן בעיר החטאים אוהבים את הגולדן נייטס יותר מאת החיים עצמם", הודיעה אחת העובדות מבתי הבושת המפורסמים בעיר, שפועלים ברישיון, "אני לא יכולה להביע את האושר שחשתי כשהקבוצה זכתה בסטנלי קאפ הראשון שלה, וכעת אני רוצה להביע את האושר שלי: אנחנו מציעים לקבוצה את מסיבת הסקס הכי מטורפת, באורגיה אקסטרווגנטית של אהבה ומין... עשרות נשים מצפות לשחקנים ולהביע בפניהם את הכרת התודה. בית הבושת כולו שלכם, חברים! ובחינם! עלינו!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully