וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעזוב את מכבי חיפה? סתיו נחמני במגעים עם סט. מירן

18.6.2023 / 20:32

החלוץ שהושאל לבית"ר ירושלים והפועל חדרה בעונה החולפת, עשוי לעבור לקבוצה הסקוטית. הירוקים הביעו עניין במרקו אילאימאהריטרה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.6/ספורט1

מרקו אילאימאהריטרה, קשר נבחרת מדגסקר וקפטן שרלרואה, מועמד למכבי חיפה. האלופה מחפשת להתחזק במרכז השדה וסימנה את הקשר בן ה-27 שנכנס לשנתו האחרונה בחוזה, אולם בנוסף אליו ישנם מועמדים נוספים שנמצאים על הפרק מבחינת המנהל המקצועי גל אלברמן והמאמן מסאי דגו.

אילאימאהריטרה נולד בצרפת ואותה גם ייצג בנבחרות הצעירות, אבל בנובמבר 2017 ערך הופעת בכורה בנבחרת מדגסקר הבוגרת ורשם מאז 21 הופעות בינלאומיות והבקיע שלושה שערים מעמדת הקשר האחורי. ב-2017 הוא גם עבר מסושו הצרפתית לשרלרואה הבלגית ובמדיה ערך מאז 186 הופעות בליגה והבקיע 11 שערים. כאמור, כיום הוא קפטן הקבוצה שלא תשחררו בחינם.

מרקו אילאימאהריטרה, קשר שרלרואה. VIRGINIE LEFOUR, GettyImages
אחד המועמדים של אלברמן ודגו. אילאימאהריטרה/GettyImages, VIRGINIE LEFOUR

אילאימאהריטרה הוצע למכבי חיפה על ידי נציגיו והוא בהחלט מעורר עניין בצוות המקצועי, אבל הוא לא השחקן היחיד שמועמדותו נבחנת. לעמדה זו גם גיששה מכבי חיפה עם נאור סבג, שחקן מ.ס. אשדוד, אך בגזרתו לא נרשמה התקדמות בשיחות ובסופו של דבר הוא סיכםעל מעברו דווקא להיריבה העירונית, הפועל חיפה.

מי שאולי יעזוב את מכבי חיפה הקיץ הוא סתיו נחמני. החלוץ הצעיר בן ה-20 ששיחק בעונה החולפת כמושאל בהפועל חדרה ובית"ר ירושלים, מנהל מגעים עם סט. מירן הסקוטית, שסיימה שישית בעונה החולפת. נחמני גדל במכבי חיפה, אך לא שיחק בשורותיה בבוגרים ולפני שנתיים השלים עונה מלאה בהפועל נוף הגליל מהלאומית.

צמד משחקי האימון של האלופה מול אריס סלוניקי צפויים להיערך בנוף הגליל. המשחק הראשון יהיה ברביעי והשני בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully