וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חברה טובה לא שוכבת עם הבעל של חברה שלה": הבת של מראדונה חוטפת

17.6.2023 / 7:00

בגידה, חברות שנהרסה ושיר שהוציא את כל הכביסה המלוכלכת: ג'אנינה מראדונה היא "העכבישה" שלטענת הזמרת חימנה בארון "עקצה" אותה כשגזלה את בן זוגה, הכדורגלן לשעבר דניאל אוסבלדו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.6/ספורט1

טלנובלה חדשה מסעירה את רכילות הספורט בארגנטינה, כשבמוקד ניצבת בתו של דייגו ארמנדו מראדונה האגדי. ג'אנינה, שהיא גם גרושתו של סרחיו אגוארו, נמצאת בשנתיים האחרונות במערכת יחסים עם כדורגלן העבר פאבלו דניאל אוסבלדו, והזוגיות הזו השאירה קורבן זועם בשם חימנה בארון, זמרת ארגנטינאית שהייתה בת הזוג של אוסבלדו בעבר והביאה עמו ילד לעולם.

בארון בחרה להביע את רגשותיה באמצעות המוזיקה ופרסמה באוקטובר 2022 שיר שנקרא: "העכבישה". השיר הגיע אחרי ארבע שנות הפסקה ממוזיקה וכשהציגה אותו אמרה: "זה שיא על חברה טובה. היינו שכנות, היא הגנה עליי, דאגה לי. היא ידעה הכול עליי. אבל יום אחד היא שיקרה לי ושברה את לבי. לעולם לא אוכל לסלוח לה. לעולם. כי חברות טובות אף פעם לא שוכבות... עם הבעלים של החברות שלהן".

בשיר עצמו כתבה: "היא תמיד שם, ללא תנאים. היא חיבקה וניחמה אותי כשהייתי על הקרשים. היא ידעה איך להבין אותי, איך לטפל בי. שכנה לכאב היא הייתה אומרת כשהוא ראה אותו. זה היה סימן, העכבישה היא בוגדת. מי היה מאמין, מי היה מדמיין? החברה שלי, שאהבה אותי כל כך, היא זו שבגדה בי. היא אמרה לי להיפרד. כשאני בכיתי, היא גנבה לי אותו".

השבוע, הסבירה הזמרת כי אותה עכבישה היא הבת הצעירה לבית מראדונה, שהייתה חברה שלה וזו שתמכה בה בתקופת הפרידה מאוסבלדו כשגרו בשכנות ב-2015. "ברור שזה סיפור מהחיים שלי שגרם לי לכאב גדול", אמרה בארון. "בגידה אחרי חברות אדירה. אדם חשוב וקרוב שהיה איתי ברגע קריטי בחיים והפגין תמיכה, ואז הכול התהפך עם סכין בגב. זה משהו שישב לי על הלב שמונה שנים. הייתי חייבת לפרוק את זה באמצעות הכתיבה. באותו זמן אבי הלך לעולמו ואז יום אחד אני רואה בטלוויזיה את בן הזוג שלי עם בחורה אחרת, עושים קעקועים עם השמות אחד של השני. לכן נפרדנו. ג'אנינה תמכה בי מאוד אז, לפני שהכול השתנה".

ג'אנינה הגיבה: "גזרתי על עצמי שתיקה כדי לא להעניק יותר מדי חשיבות לקומדיה הזו. אני לא מרגישה בנוח לחשוף צער של אחרים כאשר כל כך הרבה ילדים מעורבים. אני יודעת מה ראיתי ומה חוויתי. תאמינו במה שתרצו, יש הרבה דברים שנעים בין אמת לדמיון. הזאב תמיד יהיה האיש הרע אם מי שמספר את הסיפור זו כיפה אדומה".

אבל הסיפור לא נגמר כאן, כי גם דני אוסבלדו החליט להביע את דעתו ברשתות החברתיות וכמובן תמך בג'אנינה, בת זוגו הנוכחית. חלוץ העבר בן ה-37 של נבחרת איטליה, ששיחק בין היתר ברומא, יובנטוס ואינטר, העלה תמונה משותפת שמלווה בשיר: "האהבה חזקה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully