וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעיני הקהל הביתי: נבחרת הנשים מחפשת ניצחון היסטורי באליפות אירופה

14.6.2023 / 20:28

מארחת שלב הבתים בתל אביב תפתח את דרכה באליפות אירופה מול בלגיה (חמישי, 18:15), ותחפש ניצחון ראשון במפעל מאז שגברה על צ'כיה ב-1991 - גם כן בישראל

מכבי תל אביב חוגגת את הזכייה באליפות/צילום ועריכת וידאו: לילך וייס

32 שנים חלפו כבר מאז רשמה נבחרת הנשים של ישראל את ניצחונה האחרון באליפות אירופה. בדרך היא ספגה 20 הפסדים רצופים, ולא לכל טורנירי הגמר בכלל העפילה, אבל מחר (חמישי, 18:15) יקוו הכחולות-לבנות לצאת למסע חיובי הרבה יותר.

ולמה שהפעם זה יקרה? מלבד הדור המוכשר של השחקניות, בהובלת הכוכבת העולה ירדן גרזון, בונים שרון דרוקר ושחקניותיו על מה שעבד אי אז ב-1991. ישראל הפתיעה את צ'כוסלובקיה ביורובאסקט שנערך ביד אליהו, והפעם הוא מתקיים שוב בתל אביב - הפעם בהיכל קבוצה שלמה.

מטרתה של הנבחרת תהיה להשיג לכל הפחות ניצחון אחד, כדי להיאבק בפלייאין על הכרטיס לשלב הבא בסלובניה. על הנייר, סיכוייה לעשות זאת כבר במשחק הפתיחה אינם גבוהים; יריבתה הראשונה היא בלגיה, שנחשבת לאחת החזקות באירופה ומדורגת בצמרת ההימורים לזכייה.

שחקניות נבחרת ישראל בכדורסל נשים: אלכס כהן, ירדן גרזון, דניאל רבר, אליסה בארון. באדיבות התאחדות הכדורסל הסלובקית, אתר רשמי
היסטוריה אחרי 31 שנה? נבחרת הנשים/אתר רשמי, באדיבות התאחדות הכדורסל הסלובקית

ביום שישי (15:30) תארח ישראל את איטליה, ובראשון (18:00) תפגוש את צ'כיה, כך שאולי המעגל העתיק ייסגר דווקא מול אותה יריבה.

"אנחנו רוצות לעשות היסטוריה, ואני יכולה להבטיח שאנחנו רוצות לנצח כל משחק", אמרה הקפטנית עדן רוטברג. "אנחנו מנסות לנתב את הלחץ להתרגשות, ויש הבדל גדול מאוד". המאמן דרוקר הוסיף: "המוטיבציה בנבחרת גבוהה מאוד. הבנות רוצות להוכיח משהו לכל הדור הצעיר שיבוא ויראה את המשחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully