וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס ג'ונסון ניצל את סעיף היציאה בחוזהו ונפרד מהפועל חולון

13.6.2023 / 19:50

קפטן הסגולים, שהוביל אותם לזכייה באליפות ובליגה הבלקנית, עוזב אחרי שלוש שנים: "שמו יהיה חקוק לנצח בדפי ההיסטוריה של המועדון". חשש שג'ו רגלנד יילך בעקבותיו ויעזוב גם כן

מחוץ לקווים על על סדרת הגמר סל, 13.6/עריכת וידאו: זיו שטיינר

כריס ג'ונסון, כוכב הפועל חולון בשלוש השנים האחרונות, החליט לנצל את אופציית היציאה בחוזהו והודיע על כוונתו לעבור תחנה הבאה בקריירה שלו.

ג'ונסון בן ה-33 חזר ארצה באוגוסט 2020, שנה אחרי שנפרד מהפועל ירושלים שאיתה זכה בגביע המדינה, ובמדים הסגולים במהלך השנים זכה באליפות ישראל ובליגה הבלקנית. בשנה האחרונה הוא גם היה הקפטן של הפועל חולון ובמהלכה העמיד ממוצעים של 12 נקודות, 5.1 כדורים חוזרים, 1.6 אסיסטים ו-1.1 חטיפות.

כריס ג'ונסון הפועל חולון. דני מרון
ניצל את הסעיף בחוזהו כדי לעזוב. ג'ונסון/דני מרון

בהפועל חולון הודיעו הערב: "אנו מבקשים לאחל לכריס הצלחה בהמשך דרכו ולהודות לו על שלוש עונות קסומות בהן היה שותף להישגים רבים ובראשם הזכייה באליפות המדינה וההעפלה לפיינל פור ליגת האלופות וכן הזכייה בליגה הבלקנית. נפלה בחלקנו הזכות להכיר וליהנות משחקן ענק ומאדם שהוא דמות להערצה. שמו של כריס יהיה חקוק לנצח בדפי ההיסטוריה של המועדון כאחד מהגדולים שלבש את המדים הסגולים".

כעת בהפועל חולון חוששים שבעקבותיו יילך גם ג'ו רגלנד, מכיוון שלו אופציית יציאה שתקפה בשבועיים הקרובים והוא יכול לממש אותה ולעזוב מיידית גם כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully