וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור קנדיל מועמד למכבי חיפה. מחמאות לחלאילי, שיבלי ופיינגולד

12.6.2023 / 10:58

הירוקים מתכוננים לפתיחת האימונים, שהשוער ניית'ן בקסטר יהיה חלק ממנה. המגן הימני עשוי להגיע כגיבוי לדניאל סונדגרן

חגיגות האליפות של מכבי חיפה/צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: אביעד בלילי

מכבי חיפה תפתח את האימונים ביום רביעי, כאשר מי שאמור להיות חלק מהם הוא השוער ניית'ן בקסטר, שעבר בדיקות רפואיות ויחתום בקבוצה. הירוקים ממשיכים במגעים עם ליאור רפאלוב ומקווים לסגור גם את העסקה הזו במהרה. שחקן נוסף שעשוי להגיע הוא מאור קנדיל, שסיים את דרכו במכבי תל אביב ויכול להוות גיבוי לדניאל סונדגרן.

שני כוכבי נבחרת ישראל עד גיל 20, ענאן חלאילי וחמזה שיבלי, צפויים לצאת למחנה האימונים באוסטריה עם הקבוצה. השניים יזכו למנוחה של כמה ימים ואמורים להצטרף לאימונים ביום ראשון. בנוגע לשיבלי עדיין אין החלטה והנטייה היא להשאיל אותו בהמשך הקיץ להפועל עפולה או קבוצה בליגת העל, אבל חלאילי אמור להיות חלק מהרוטציה בעונה הקרובה.

בחיפה החמיאו לשניים וכן לעילי פיינגולד על הטורניר הנפלא שלהם ושל נבחרת ישראל במונדיאליטו. "שלושתם נתנו טורניר מדהים והוכיחו שהם יכולים כבר להיות שחקני בוגרים של ממש", אמרו במועדון, "היינו גאים לראות את זה, אין ספק שהמטרה היא שהם יהיו חלק משמעותי כבר בשנים הקרובות. יש לנו לא מעט שחקנים צעירים מוכשרים והיה מחמם את הלב לראות אותם מככבים".

ענאן חלאילי נבחרת ישראל עד גיל 20. GettyImages
מוערך מאוד במכבי חיפה. חלאילי/GettyImages

עילאי חג'ג' אמור להיות בסגל הסופי של הנבחרת הצעירה ליורו ויפספס את מחנה האימונים - אבל תשובה סופית תתקבל עם פרסום הסגל בהמשך השבוע. הירוקים ממתינים גם לראות אם רועי אלימלך יהיה ברשימה של גיא לוזון ואם יישאר בחוץ, הוא ימריא לאוסטריה.

רז מאיר יפתח את האימונים עם הקבוצה, אבל עשוי לצאת להשאלה לאור העובדה שבחיפה רוצים לקדם את אלימלך - כשגם להחתמה אפשרית של קנדיל תהיה השפעה כמובן על העמדה הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully